Ik blog 2 jaar!

d

Bron: weheartit

22 april dat betekent feest op jlovesbeauty. Exact 2 jaar geleden schreef ik mijn eerste blogberichtje en dus kan ik vandaag ‘figuurlijk’ 2 kaarsjes uitblazen. Helaas ben ik niet in echt in de feeststemming (daarom ook het late tijdstip van dit artikeltje) want ik ben net terug van een nachtje ziekenhuis. (Herinneren jullie nog mijn geklaag over de vreselijke hoofdpijn). Ik ben nog een beetje suf dus ik schrijf dit vanuit mijn bedje met mijn feestmuts op en de slingers rond mijn nek.

2 jaar bloggen lijkt een eeuwigheid maar eerlijk, de tijd lijkt voorbij gevlogen te zijn. Mijn blog leverde me uren schrijfplezier, deed me fijne (en minder fijne) producten ontdekken en het laatste jaar kreeg ik de kans om een paar superleuke samenwerkingen met webshops en bedrijven te mogen doen. Maar natuurlijk zou dit allemaal niet mogelijk zijn als jullie mijn blogje niet zouden lezen. Een hele dikke dankjewel en een paar feestzoenen want dankzij jullie wordt mijn blogje zoveel meer dan gewoon een paar schrijfsels van mij. Elke reactie en nieuwe volger brengt een glimlach op mijn gezicht. Hopelijk staan er volgend jaar 3 kaarsjes op de taart. Ik heb alvast een paar plannetjes met ‘jlovesbeauty’ in mijn hoofd.

En ja voordat ik het vergeet, wanneer ik terug wat vaster op mijn benen sta ga ik even de stad in op zoek naar enkele leuke goodies voor een winactie want ik ken een gezegde, wie jarig is trakteert…

Phiew wat ben ik blij dat ik toch nog een artikeltje heb kunnen tikken want geef toe, zo’n verjaardag verdient wel zo’n klein extra artikeltje hé. 

5 gedachtes over “Ik blog 2 jaar!

Geef een reactie

