Review: The Body Shop Vitamin E Face Mist

DSC01616

Wat klinkt beter dan een middeltje die ervoor zorgt dat je make-up een hele dag op zijn plaats blijft zitten? Inderdaad, dat klinkt als hemel op aarde. MAC heeft de MAC fix + in hun assortiment maar omdat ik deze net iets te duur vond ging ik voor de Vitamin E Face Mist van The Body Shop. Dit flesje water zorgt ervoor dat je huid gevoed en verfrist wordt en dat je make-up gefixeerd wordt. Ik test de spray ondertussen al enkele weken en vandaag vertel ik jullie of hij de aankoop waard was.

DSC01612

De Face Mist komt in een handige plastieken flacon met verstuiver. De inhoud is 100 ml. Geen groot flesje wat hem ideaal maakt om mee te nemen in de handtas of om op je badkamerkastje te zetten. Leuk detail is dat de verpakking dezelfde pastelroze kleur heeft als de andere producten uit de Vitam E lijn.

Omdat de Face Mist rozenwater bevat ruikt deze spray heerlijk subtiel naar rozen. Geen overheersende geur maar wanneer je hem op je gezicht sprayt komt je een lichte rozengeur tegemoet. Heerlijk wanneer je de spray gebruikt om je huid even te verfrissen. Fijn is ook dat deze ook voor de iets gevoeligere huidjes geschikt is.

DSC01627

Omdat de Face Mist vitamine E bevat kun je deze spray makkelijk in tussen je huidverzorgingsproducten plaatsen. De spray zorgt ervoor dat je huid zacht en glad aanvoelt en beschermt wordt. Kortom dat je huid er gezond uitziet. Verder zorgt de Face Mist er ook voor dat je make-up er mooier eruitziet. Merk ik grote verschillen met wanneer ik geen spray gebruik? Mijn make-up lijkt mooier geblend en minder poederig, het geeft mijn huid een soort van natuurlijke gezonde gloed.

DSC01619

Ik kan alleen maar positief zijn over deze Face Mist. Hij is onmisbaar geworden in mijn verzorgingsroutine en ik gebruik hem meerdere keren per dag. Stiekem merk ik dat mijn huid er gezonder uitziet sinds ik deze gebruik. Minpuntje is de prijs. Voor een flesje water (want dat is het tenslotte nog altijd) van 100 ml betaal je zo’n 11 euro. Nog steeds goedkoper dan MAC. Buiten zijn prijsje is deze echt een aanrader! Te koop bij The Body Shop.

Gebruiken jullie een face mist?

6 gedachtes over “Review: The Body Shop Vitamin E Face Mist

  1. Ik ben hem ook aan het gebruiken en nu met het betere weer is dit echt prettig. Mijn huid ziet er veel beter uit en voelt minder trekkerig aan op het einde van de dag! Super product🙂

Geef een reactie

