Nail art: fishy fishy

027

Sinds ik mijn nagels kort draag haal ik mijn nailart spulletjes niet meer zo vaak boven. Geen idee waarom maar die leuke nail arts staan gewoon niet mooi op mijn korte stompjes. Toch begon het onlangs weer te kriebelen en mijn nagellakjes werden terug vanonder het stof gehaald. Ik ging voor een leuke schubben nailart die heel makkelijk te maken is. In dit artikel leg ik jullie uit wat je nodig hebt en hoe je zelf aan de slag kunt.

jjj

Voor deze nailart heb je niet veel nodig. Enkel een stukje karton of een oude cd waarop je de druppels nagellak kunt leggen zodat het dotten makkelijker gaat. Daarnaast heb je ook een dotting tool (of een saté-prikker) nodig en natuurlijk ook een base en topcoat en enkele kleurtjes nagellak. Hieronder zie je welke kleuren ik gebruikt heb.

006

jjjo

Eenmaal alles klaar ligt kun je aan de slag. Gewoon met je dottingtool dots zetten van aan je nagelriemen naar boven toe. Het vraagt even tijd en geduld maar het resultaat mag er zijn. Superleuk voor een feestje of voor een zonnige lentedag. Ook leuk voor op één nagel terwijl je de rest een rustig kleurtje geeft. Stiekem doet hij mij denken aan de schubben van een vis (yes, daar hebben we de titel) en op een hoop confetti. Ik ging voor kleurtjes met cream finish (behalve die van Koh) maar je kunt jezelf even laten gaan met allemaal felle kleuren of met glitter.

014

029

0461

Q: Wat vinden jullie?

8 gedachtes over “Nail art: fishy fishy

Geef een reactie

