OOTD: legging time

tyb 023

Soms pakt een outfit goed uit op foto, soms iets minder. Dat laatste is bij deze outfit het geval. Ik besloot om mijn nieuwe bloesje van Pimkie te combineren met een simpele zwarte legging en een cardigan. Hoewel de outfit vrij donker oogt door het vele zwart zorgt het groene bloesje voor wat kleur in de outfit en voor dat zomers gevoel. In eerste instantie droeg ik mijn zwarte ballerina’s , maar dat was iets te casual naar mijn gevoel en dus ging ik voor een paar zwarte pumps en gouden accessoires.

Toch is er iets wat me aan deze outfit stoort. Op de foto’s is te zien dat het bloesje vooraan net te kort is om mijn legging als broek te laten doorgaan. Waarschijnlijk door de wind die mijn bloesje deed opwaaien want voor de spiegel was alles netjes bedekt. Volgende keer doe ik dus een simpel lang zwart topje onder het bloesje, volgens mij zal dat de outfit net dat tikkeltje mooier maken. Wat denken jullie?

tyb 019

tyb 055

tyb 054

tyb 076

tyb 033

Wat draag ik?
Blouse – Pimkie
Legging – C&A
Cardigan – C&A
Pumps – Flair
Oorbellen – Six
Horloge – Esprit
Ring – Six
Strikje – Veritas

9 gedachtes over “OOTD: legging time

Geef een reactie

