Mijn favoriete (en niet zo) favoriete producten – april 2013

368

We kunnen vandaag de aprilse grillen achter ons laten want het is alweer 1 mei. April was voor mij een rustige maand want ik hoefde niet naar school. Leuk zo’n maandje vakantie maar aan alles komt een eind en morgen zit ik terug achter de schoolbanken. Verder was april een maand waarin ik voor het eerst in het ziekenhuis moest blijven slapen (bleh), mijn zusjes alsmaar zwanger en ronder werden (nog een grote maand!) en ik alweer 18 maand samen was met het vriendje. Op gebied van make-up was April een stille maand. Ik kocht enkele nieuwe producten maar die hebben mijn hartje niet kunnen veroveren. Wel heb ik enkele oude rakkers in mijn stash herontdekt. Jullie raden het al, vandaag is het weer tijd voor een favorieten (en niet zo favorieten) van de maand artikel.

hh

???????????????????????????????

Laten we beginnen met de gezichtsproducten. Als eerste de dag en nacht crème van het kruidvat. Ik ben deze nu een kleine maand aan het testen en ik voel dat ze voor mijn huid goed werken. Fijne budgetcrèmes dus. Daarnaast is de Vitamine E Face Mist van The Body Shop een echte favoriet geworden. Hij laat mijn make-up er mooier uitzien en verzorgt daarnaast mijn huid. De perfecte combinatie dus.

???????????????????????????????

Ik kocht niet zoveel make-up en dus zijn dit allemaal producten die al even in mijn stash liggen. Als eerste een blush van Sleek in de kleur ‘Coral’. Dit is een mooie blush in een zachte koraalkleur. Perfect voor de lente. Nog een blush die ik heel vaak gebruik is de mousse blush ‘Holi Hai’ uit de SpectaculART LE van Catrice. Deze blush geeft mijn wangen een lieve roze glans.

Op mijn lippen draag ik de laatste tijd heel vaak ‘ Naturally Pink’. Dit is een koraalroze lipgloss van Catrice. Als ik wat fellere lippen wil kies ik voor ‘Colour Bomb’ van Catrice, dit is een knallende koraalrode lippenstift. Deze is volgens mij mijn favoriete lippenstift ooit. Wat een prachtig kleurtje.

???????????????????????????????

Het ‘Naked palette’ van Urban Decay heb ik de voorbije maanden een beetje verwaarloosd maar dat heb ik in April goedgemaakt. Vooral de twee lichtste kleuren hebben het zwaar te verduren gehad en er zijn dan ook al enkele pans zichtbaar (snik snik). Een andere oogschaduw die ik de laatste weken non stop gebruik is ‘Mother earth is watching you’ een gouden baked oogschaduw uit een oude LE van Essence. Naar mijn gevoel is dit de perfecte highlighter.

Een nieuw product die ik volop aan het testen ben is de ‘healthy mix concealer van Bourjous’. Voorlopig ben ik heel tevreden over deze concealer. Een geurtje dat ik volop gebruikt heb is er eentje van Versace. Wat een frisse en vrouwelijke geur, één van mijn favoriete geuren toen ik jonger was.

Omdat mijn nagels vrij kort zijn draag ik niet meer zo vaak nagellak. Toch heb ik drie lakjes die ik in dit artikel wou hebben. Allereerst ‘Lavender Love van Gosh’, dit is een frisse blauwe kleur die echt perfect is voor de lente. Verder heb ik een lakje van NYC in de kleuren ‘Lavender Cupcake’ en een topcoat in de kleur ‘Supernova’. Beide kleuren werden door het vriendje uitgezocht en het zijn gewoon heel erg mooie lakjes.

???????????????????????????????

Als laatste heb ik de voorbije maand heel veel juwelen gedragen. Ik ga niet alles overlopen want bovenstaande foto zegt genoeg. Wel is het duidelijk dat ik momenteel heel erg aan de gouden sieraden ben. Behalve het zilveren kettinkje dat ik van mijn oma kreeg zijn alle andere sieraden goud.

he

???????????????????????????????

Voor mijn blog test ik veel producten uit en meestal ben ik tevreden over mijn aankoopjes. Maar soms zitten er enkele producten tussen die mij niet zo blij maken. Deze maand kocht ik enkele tegenvallers.

Toen ik de ‘Candy Shock Highlighter’ van Catrice kocht was ik in eerste instantie heel tevreden, na een tijdje gebruik vind ik hem toch wat minder. Hij geeft net te weinig glans af voor mijn huidskleur. Gisteren schreef ik nog over de ‘Big Bold Curl mascara van NYC’ en op eerste gezicht is dit een vrij goede mascara, maar hij maakt net iets te snel spinnenpoten waardoor ik hem niet zo vaak gebruik.

De ‘Stay no matter what eyeliner’ van Essence is niet waterproof waardoor de eyeliner snel uitloopt. Jammer want ik vind het stiftje echt makkelijk werken. De ‘Spiced Vanilla’ body butter van The Body Shop is een heel fijn product. Hij maakt mijn huid zacht en de geur is geweldig. Jammergenoeg kan ik hem niet gebruiken omdat ik echt jeuk krijg wanneer ik hem gebruik. Ik heb een vrij gevoelige huid en waarschijnlijk ben ik allergisch voor een ingrediënt. Echt jammer want deze body butter ruikt geweldig!

Ziezo dit waren mijn favoriete en niet zo favoriete producten van de maand april. welke fijne producten hebben jullie onlangs ontdekt?

11 gedachtes over “Mijn favoriete (en niet zo) favoriete producten – april 2013

  1. Oooh krijg je echt jeuk van die Vanilla Spice body butter? Wat jammer. Dat is nu juist één van mijn favorieten🙂

Geef een reactie

