Review: Catrice Ultimate Colour Lipsticks – Frozen Rose en Princess Peach

???????????????????????????????

Nu het eindelijk voelt als lente kan ik niet weerstaan aan een fel kleurtje op mijn lippen. Toen ik onlangs voor het Catrice schap stond kon ik het dus echt niet laten om met twee prachtige zomerse lipsticks naar de kassa te huppelen (figuurlijk dan hé). En of ik voor felle lippen ging want de lipsticks die ik mee naar huis nam heten ‘Frozen Rose’ en ‘Princess Peach’, een knalroze en koraal-oranje kleur. Hoe mijn lippen eruitzien in zomerstemming laat ik jullie vandaag zien.

???????????????????????????????

Als ik zeg dat Catrice mijn favoriete budgetmerk is voor lipsticks, weet ik zeker dat er vele hoofden van beautylovers instemmend knikken. De kleuren die ik kocht komen uit de ‘Ultimate Colour Intense Lip Colour’ lijn. Deze lipsticks zijn iets romiger en dekken daardoor beter dan de ‘Ultimate Shine Moisturising Lipstick’. Catrice belooft trouwens het volgende:

Krachtige, rijke kleuren met een perfecte dekking en glans, plus een zachte, crèmige en langhoudende textuur: kleuren op hun mooist – urenlang.

De lipsticks komen in een mooie zwarte huls met onderaan de naam in dezelfde kleur als de lipstick. Handig want wanneer je net als ik enkele ‘Catrice lipsticks in je stash hebt. Want wanneer je de lipsticks op hun kop opbergt vindt je snel de kleur die je zoekt. Persoonlijk vind ik de verpakking heel chique en mooi, zeker voor een budgetmerk als Catrice. Verder is de huls stevig en heeft hij een dop die goed sluit.

038

In de lipsticks zelf staat Catrice gedrukt, leuk detail. De vorm van de lipstick is door de scherpe punt en de uitholling handig om je lippen mooi en makkelijk te stiften. Maar tuurlijk is een lipstick meer dan zijn verpakking. Persoonlijk vind ik het fijnst wanneer een lipstick veel kleur afgeeft, mijn lippen niet uitdroogt en toch een drankje overleeft. Dit kunnen we enkel weten wanneer we de lipstick op de lippen stiften Op naar de swatches dus.

‘Mijn naakte lippen’

???????????????????????????????

Ter vergelijking heb ik even een foto van mijn naakte lippen genomen. Zoals je ziet zijn mijn lippen er op dit moment niet zo goed aan toe (ik moet echt afleren om velletjes af te bijten). Na een scrubbeurt zijn enkele wondjes en velletjes te zien. Oeps. Verder hebben mijn lippen van nature een lichte roze kleur.

Frozen Rose

???????????????????????????????

‘Frozen Rose’ is een koele lichtroze lipstick die me doet terugdenken aan mijn vele speelpartijtjes met Barbie. Dat Barbie jaloers zou zijn op dit kleurtje snap ik volledig. Hij dekt heel erg goed (al zijn de velletjes duidelijk zichtbaar), voelt romig aan en is gewoon heel erg mooi. Al twijfel ik een beetje of dit soort koele kleuren me wel staan.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Princess Peach

???????????????????????????????

“Princess Peach’ is een hele mooi koraal-oranje kleur. Dit is zonder twijfel mijn favoriete kleur voor dit seizoen. Net als ‘Frozen Rose’ dekt deze lipstick heel erg goed, voelt hij romig aan en ondanks zijn felle kleurtje is hij heel draagbaar voor school of werk.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

De lipsticks voelen verzorgend aan, drogen mijn lippen niet uit en blijven goed zitten. Deze lipsticks zijn niet voor niets mijn all time favourite lipsticks. Om af te sluiten nog één keer lovende woorden want als klap op de vuurpijl zijn de ‘Ultimate Colour Lipsticks’ volgens de Catrice website in 16 verschillende kleurten te koop (ja ik heb ze geteld) en kosten ze 3,99 euro per stuk. Voor ieder wat wils en lekker budget. I love it.

???????????????????????????????

Er loopt nu trouwens een actie (in de Belgische kruidvat) waar je 2 lipproducten van Catrice kunt kopen voor 5 euro. Perfecte kans om ook wat kleurtjes in te slaan. Welke kleur is jullie favoriet?

Dit vinden jullie ook leuk om te lezen

Catrice ultimate colours – 230 Glamourize me
Catrice ultimate shine lipsticks – 110 Shy Flamingo en 200 Get The Nudes Paper
Catrice Revoltaire velvet matt lip colour – Colour Bomb

12 gedachtes over “Review: Catrice Ultimate Colour Lipsticks – Frozen Rose en Princess Peach

  1. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

