Review: Bourjous – Touche Healthy Mix concealer

???????????????????????????????

Ben je net als ik student dan ga je volledig met me akkoord als ik zeg dat je soms wat hulp kunt gebruiken om de wallen onder je ogen weg te werken. Al ligt de schuld van je wallen bij de vele leuke feestjes ligt of gewoon door een nachtje boven de boeken te hangen, het is gewoon fijner om met een fris gezicht naar de les te gaan. Een concealer om je wallen weg te werken is dus onmisbaar. Op mijn verlanglijstje stond de’ touche eclat’ van YSL maar doordat mijn budget niet mee wou mee werken ging ik voor de ‘Touche Healthy Mix concealer’ van Bourjous. Lekker budget, maar ik hoopte op een even groot en mooi effect. Ondertussen heb ik de concealer flink uitgetest en vandaag vertel ik jullie of ik hem een pareltje vind en of hij de aankoop wel waard was.

???????????????????????????????

Concealer Touche Healthy Mix – Licht op & maakt minder moe

Mooie woorden op de site van Bourjouis maar wat maakt deze Concealer nu zo speciaal? De Touche Healthy Mix Concealer bevat lichtreflecterende pigmenten. Geen superdekkende concealer en niet echt geschikt voor het wegwerken van puistjes (daarvoor gebruik je beter een concealer met iets dikkere textuur). Daartegen is deze concealer perfect voor onder de ogen en voor kleine rode plekjes op je huid. De Touche Healthy Mix concealer geeft je een frisse, wakkere en gezonde blik. Geef toe, dat is toch wat we elke morgen willen.

De concealer komt in een klikpen waaraan je moet draaien voordat er product te voorschijn komt in het kwastje. Handig want hierdoor kun je heel nauwkeurig zijn bij het aanbrengen en zo’n zacht kwastje voelt gewoon fijn aan onder je ogen. Doordat je moet draaien verspil je ook geen product. De structuur van de concealer is heel dun en lopend. Door deze zachte vloeibare structuur smelt de concealer als het ware in je huid en trekt hij niet in lijntjes.

PicMonkey Collage2

Bourjouis heeft drie verschillende kleuren van deze concealer in zijn assortiment. De lichtste kleur werkt prima voor bleekscheten zoals ik. De donkerste kleur vond ik na uitproberen in het Kruidvat nog vrij ligt. Jammer.

Verder werkt het kliksysteem prima. De concealer is bij het kopen heel goed ingepakt waardoor je weet dat jij de eerste bent die hem gebruikt. Na enkele keren draaien aan het draaisysteem achterop de concealer komt er een kleine druppel op het kwastje tevoorschijn. Werkt prima en hoewel ik het uit hygiënische redenen niet zo heb op dit kliksysteem (alle concealer blijft hangen in de dop) vind ik deze wel handig.

PicMonkey CollageEn dit is hoe hij eruitziet onder mijn ogen. Links zie je mijn ‘naakte oog’ en rechts met ‘concealer’. Zoals je ziet droogt hij mooi op zonder in lijntjes te trekken. Ook is mijn blik iets frisser en egaler. Heb je iets meer dekking nodig dan zou ik wel een iets dikkere concealer aanraden. Vooral voor rode vlekjes, iets hardnekkerige wallen en puistjes is hij niet dekkend genoeg.

???????????????????????????????

Heeft deze ‘Touche Healthy Mix Concealer’ een plaatsje in mijn hart gestolen? Ja. Voor de rest van mijn gezicht gebruik ik een andere concealer wegens te weinig dekkend maar voor onder mijn ogen is hij onmisbaar geworden. Ik vind de verpakking handig, de kleur is perfect voor mijn huid en hij blijft lang zitten. Ik ben een tevreden meisje.

Te koop in het kruidvat en Di voor 9,99 euro.

Q: Welke concealer gebruiken jullie?

5 gedachtes over “Review: Bourjous – Touche Healthy Mix concealer

Geef een reactie

