Blooper time

 

078

Voor vandaag was eigenlijk een nailart gepland maar suprise suprise, de nagellak hing overal behalve op mijn nagels. Dit soort ‘blooper artikelen’ komen vaker voor dan je zou vermoeden en dit gaf me meteen inspiratie voor een nieuw artikel. Als blogger maak ik heel veel foto’s van mezelf, van producten en van leuke dingen die ik per toeval zie. Per artike neem ik toch zeker een honderta foto’sl. De beste krijgen een plaatsje op mijn blog, de andere belanden in de virtuele vuilnisbak. Behalve de blooperfoto’s, want deze moeten onder het motto ‘lachen is gezond’ bewaard blijven. Ik vind het altijd leuk en hilarisch om dit soort artikelen bij anderen te zien en ik hoop dat mijn bloopers jullie vandaag even laten lachen. O ja, voordat ik het vergeet, als ik blooper dan doe ik het goed. Bekijken terwijl je drinkt op eigen risico want er is gevaar op geproest en slappe lach.

Outfitfoto’s

Outfits of the day vind ik de leukste artikelen om te schrijven. Gewoon omdat ik tijdens het bewerken van de foto’s wel altijd even moet lachen om mijn vreemde gezichtsuitdrukkingen, mijn rare poses en mijn slechte timing voor het poseren. Ik schaam me bijna om dit te zeggen maar op alle foto’s hieronder wist ik perfect wanneer mijn camera foto’s begon te nemen. (Ik neem zelf foto’s met timer en statief)

069

Statief iets te laag opgesteld, ben ik toch nog iets groter dan ik dacht.

???????????????????????????????

Waarschijnlijk werd ik hier afgeleid door één of ander lieveheersbeestje. 

???????????????????????????????

Foto’s nemen met een spartelende hond in de armen is niet zo’n goede combinatie. Leverde me al heel veel foto’s met gesloten ogen op.

???????????????????????????????

Lekker zwoel in de camera kijken? Niet dus.. 

???????????????????????????????

Wind en outfitfoto’s zijn voor mij meestal niet zo’n goede combinatie. Hier probeerde ik nog snel mijn haar wat in bedwang te houden tijdens een windstoot, helaas leverde dat dit mooie plaatje op.

084

Overbelicht en een rokje die alle kanten opwaait. Kon een leuke foto geweest zijn als ik wat vrolijker/ minder raar gekeken had naar de camera.

015

Camera staat klaar, pose oké en dan merk je dat je achtergrond niet helemaal is wat hij hoort te zijn. Dit soort situaties leverde me al heel wat opruimfoto’s op. Of deze charmant te noemen zijn is iets anders. 

017

Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit. Dit was mijn outfit van oudejaar, maar helaas heeft hij nooit mijn site gehaald. Mijn camera wou niet focussen, het lukte niet om goed te poseren en mijn voeten wilden niet op de foto. 

tyb 022

Heeft deze commentaar nodig? Ik weet niet wat ik wou bereiken met dit gezicht, maar het is alvast niet zo’n succes.

Looks

Je bent net een uur met je make-up in de weer geweest om die perfecte look op je gezicht te toveren, wanneer het tijd is voor de fotosessie. Na twee jaar ‘oefenen’ ben ik nog steeds even slecht in het nemen van ooglooks. De ene keer hangt mijn mond van concentratie open, de andere keren hou ik mijn ogen niet open en op mijn ergste momenten combineer ik beide dingen. Het lijkt soms alsof ik aan het oefenen ben voor een job als smoelentrekker maar helaas, het is mijn poseer talent (schaam schaam)

tyb 063

Praten, haren goedleggen en kijken in de camera, het is zoveel moeilijker dan het lijkt.

tyb 065

Nog moeilijker vind ik het knipperen met de ogen. Telkens wanneer de flits gaat sta ik met mijn ogen dicht. Hier was ik alvast heel hard aan het lachen.

114

Het kan natuurlijk ook anders, knipperen net voor de camera de foto neemt zodat je met halfopen ogen op de foto komt te staan. Kan het nog gênanter?

113

Ja dus, haha ik lig altijd in een deuk bij deze foto. Blijkbaar knipper ik niet gelijktijdig met mijn twee ogen. Heel charmant Jody, heel charmant.

124

Geen twee zonder drie, andere look, andere dag maar dezelfde pose als hierboven. 

049

He wat zit daar op mijn plafond?”, maar ah, hier zijn mijn ogen voor de verandering eens open.

019

Haha, ik heb echt geen flauw idee wat ik hier aan het doen was. Geen commentaar dus.

072

Een foto genomen uit de verkeerde hoek kan snel ‘heel erg foute foto’s’ opleveren. Zo is deze hoek niet echt flaterend voor mijn dubbele kinnetje en mijn wipneus. Hoe langer ik naar deze foto kijk, hoe erger en enger hij wordt. 

???????????????????????????????

De laatste ‘ogen dicht foto’ in dit rijtje maar minstens even erg als de foto’s hierboven. Dit is trouwens wat ik bedoel met ogen dicht en mond open. 

???????????????????????????????

Op zich een goede foto maar verpest door het zonlicht en het zonnenscherm voor men raam.

Ik ben zeker dat heel wat (beauty)bloggers zich in deze foto’s herkennen. Het is nu eenmaal moeilijk om goede foto’s te nemen zonder dat je eruitziet als een ontsnapte gorilla uit de zoo (althans in mijn geval). Toch is het af en toe fijn om met jezelf te lachen. Wat denken jullie, zijn dit soort ‘blooper time’ artikelen in de toekomst voor herhaling vatbaar?

8 gedachtes over “Blooper time

  1. Howdy! This article could not be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I’ll send this information to him. Fairly certain he’s going to have a good read. Thanks for sharing! eedbeacdabgc

Geef een reactie

