Look of the day: Best of Broadway

???????

Een kleine week geleden schreef ik een review over een quattro eyeshadow palette van NYC. Daarin beloofde ik jullie een look die ik met dit palette maakte. Na wat spelen met de kleuren kwam ik op een vrij rustige look uit die ik afwerkte met knallende paarse/fushia lippen. Dit soort looks vind ik geweldig voor school of werk. Heel simpel maar toch ontzettend mooi. En zonder dat ik het doorhad werd deze look gemaakt met budgetproducten.

DSCI0878

Alle gebruikte producten

Essence tinted moisturizer
Essence coverstick
Bourjouis touche healthy mix concealer
Catrice Skin Finish Compact Powder
Urban Decay primer potion
NYC HD color quattro eye shadow – 815 Best of Broadway
Elf wimperkruller
NYC big bold curl mascara
NYC showtime mascara
Essence kajal pencil – black
Essence -Renesmee Red
Lipgloss – Sephora Color Flip Book

???????

???????

Voor mijn ogen gebruikte ik enkel de vier kleuren oogschaduw uit het palette. De lichtste kleur bracht ik onder mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek aan als highlighter. De zalmroze kleur bracht ik deppend op mijn bewegend ooglid aan. Onder mijn oog bracht ik met een platte oogschaduwkwast de koperbruine kleur aan. In mijn crease kwam de matte donkerbruine kleur die ik zachtjes uitblende met een blendingkwast. Mijn wimpers krulde ik met voordat ik een twee laagjes zwarte mascara opbracht. Om af te werken bracht ik een zwart oogpotlood aan op mijn waterlijn.

Dit is echt zo’n look die je ’s morgens snel kunt maken voor werk of school. Het neemt maar een grote vijf minuten in beslag en je ziet er meteen fris en wakker uit.

DSCI0861

Mijn gezichtsmake-up hield ik heel rustig. Een getinte dagcrème, wat concealer onder mijn ogen en afpoederen met een matte poeder, verder niets. Op mijn wangen bracht ik een rode/koraalkleur blush aan uit een oude Limited edition van Essence.

Om toch wat leven en kleur op mijn gezicht te brengen bracht ik een felle fuchsia/donkerpaarse lipgloss op mijn lippen. Ik vind dit soort looks met nude ogen en felle lippen geweldig.

DSCI0844

Draag jij soms een fel kleurtje op je lippen?

Dit vindt je vast ook leuk om te lezen

Look of the day – Prom Princess
Look of the day – Cream Soda
Look of the day – Frozen Rose

6 gedachtes over “Look of the day: Best of Broadway

  1. Pingback: Picture time #18 | jlovesbeauty

Geef een reactie

