Jlovesbeauty vloggend door de examens?

vlog

Ik merk het elke keer weer, jullie zijn dol op persoonlijke artikelen. Mijn ‘picture time’ artikelen krijgen altijd heel wat (lieve; leuke) reacties. Daarom leek het me een leuk idee om tijdens de blok wat verder te gaan dan enkel foto’s. Jullie houden van persoonlijke artikelen, ik kan tijdens het studeren wel wat gezelschap gebruiken (welkom nul sociaal leven). Toen ik deze twee dingen combineerde kwam ik op het maffe idee om tijdens mijn examens te vloggen.

Vloggen houdt in dat ik mijn dagelijkse leven vastleg op camera. Geen ingestudeerde filmpjes maar gewoon spontaan wat er die dag allemaal gebeurt. Ik vind het alvast geweldig om bij anderen te zien. Hopelijk vinden jullie mijn (saaie) leventje ook wat interessant.

Mijn camera wordt (na mijn cursus natuurlijk) mijn beste vriend en elke dag toon ik jullie door een reeks filmpjes wat ik allemaal heb uitgespookt. Zo kan ik naar hartenlust de hele dag door babbelen (al is het tegen een camera in plaats van tegen een persoon) en heb ik het gevoel dat ik niet alleen door die vreselijke periode moet. En het vloggen heeft nog een voordeel want doordat jullie kunnen meevolgen wat ik volg ben ik wel verplicht om te studeren.

Een andere reden is dat ik het superleuk vind om filmpjes te maken. Jammergenoeg werkt mijn camera niet altijd mee en ik zet ze meestal niet online door de slechte kwaliteit. Bij vlogs doet de kwaliteit van het filmpje er minder toe.

En geen nood, het zullen geen vlogs worden die enkel over mijn leerstof gaan. De komende weken staan er nog enkele superleuke dingen op de planning. Wat dacht je van een barbecue, familiefeestjes, leuke uitstapjes met het lief en wie weet de geboorte van mijn zus haar baby.

Ik hoor jullie al denken, wat krijgen wij de komende maand elke dag enkel een vlog in plaats van een ‘normaal artikel’? Geen nood, ik zie mijn vlogs als extra artikel want ik heb al heel wat blogposts ingepland staan en ik heb nog wel wat inspiratie over. Als alles goed gaat, twee artikelen per dag dus. ’s Morgens om 6 uur komt zoals normaal het gewone artikel online, ’s Middags om 14 uur komt de vlog. Ik vind het spannend want aangezien ik sinds vandaag met de blok begonnen ben, komt morgen de eerste vlog online.

Wat denken jullie, goed idee of hebben jullie liever elke dag gewoon een beauty gerelateerd artikel? Let me know.

5 gedachtes over “Jlovesbeauty vloggend door de examens?

    • Haha nee Jozefien🙂 Even opgezocht op internet ” Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.” Je zal morgen wel zien.

  1. Superleuk idee, zeker omdat je het afwisselt met de beauty artikelen. Zo’n filmpjes, artikels over meer persoonlijke onderwerpen zijn altijd leuk om te lezen🙂

  2. Maar zèg, ik wilde jouw een mailtje sturen, niet subscriben!!! Maar bon, dat weet ik dan voor de volgende keer! Bedankt voor de informatie trouwens😀

Geef een reactie

