Nails: Pieces – Apricot

???????????????????????????????

Met de nagellak van Pieces heb ik een haat/liefde verhouding. Waarom? Wel telkens ik deze lakjes spot ben ik geneigd om meteen al die leuke kleurtjes mee naar huis te nemen. Maar dan bedenk ik me dat ik in het verleden niet zo goede ervaringen had met dit merk en laat ik ze staan. Zonde want de lakjes hebben ondertussen al een make-over ondergaan. Toen ik onlangs bij een actie een gratis Pieces lakje kreeg werd mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Hoe zou dit lakje mij bevallen?

De kleur die ik kreeg heet ‘Apricot’, al vind ik deze naam niet echt passen. De kleur neigt meer naar heel licht zalmroze en heeft een crème finish. Geen oranje abrikozenkleurtje dus. Persoonlijk vind ik ‘Apricot’ de perfecte nude kleur voor in de lente. Subtiel maar toch aanwezig. Ik hou wel van dit kleurtje.

In het verleden vond ik de dekking van de Pieces lakjes wat tegenvallen. ‘Apricot’ doet het op dit vlak heel wat beter. Hij heeft 2 laagjes nodig om volledig te dekken. Verder lakt dit lakje prettig en blijft hij zo’n 2 à 3 dagen chipvrij. Wat voor mijn zwakke nagels best goed is. Op naar de swatches.

Swatches

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Mijn eindoordeel is dat ik positief verrast ben door dit Piece lakje. Behalve dat het een prachtig kleurtje is lakt hij ook nog eens prettig. Ja, zelf ondanks dat kleine fijne kwastje dat je hieronder ziet.

???????????????????????????????

Onder andere te koop bij Vero Moda voor 3,95 euro per stuk.

10 gedachtes over “Nails: Pieces – Apricot

Geef een reactie

