Jlovesbeauty vloggend door de examens – 21 mei: de dansende franse bulldog

Ik vertelde er gisteren al over, sinds vandaag plaats ik gedurende vier weken elke dag om 14 uur een vlogvideo online. Deze vlogs zijn persoonlijk en gaan over wat ik in het dagelijkse leven meemaak. Hieronder dus mijn eerste vlog van 21 mei 2013. Pft wat is het trouwens vreemd om de hele dag tegen een camera te praten. Mijn excuses dus wanneer het in het begin allemaal nog wat voorzichtig en onwenning is. Dat spontane komt wel 🙂 Veel kijkplezier

bedankt voor het kijken en als je wat tijd over hebt zou ik het heel fijn vinden als je een reactie achterlaat met wat je van dit idee vind en of je het leuk vind om dit soort video’s te zien. 

Vergeet ook niet te abonneren op mijn youtubekanaal *klik*

3 gedachtes over “Jlovesbeauty vloggend door de examens – 21 mei: de dansende franse bulldog

  1. hahaha je dansende hondje, fantastisch! :p Meer van die video’s zou ik zeggen, ze zijn heel amusant (en ik zit hier ook anatomie te blokken dus ik leef met je mee 🙂 )

Geef een reactie

