Jlovesbeauty vloggend door de examens – 22 mei: We gaan naar Telitubbieland

Doorheen mijn examens vlog ik elke dag. Gisteren kwam de eerste vlog online en vandaag zien jullie wat ik gisteren heb uitgespookt. Gisteren heb ik veel gestudeerd, ben ik even met make-up aan de slag gegaan, heb ik me even gelopen met de hond en ben ik samen met mijn vriend naar Telitubbieland gegaan waar we op een speelpleintje zijn beland. Veel kijkplezier.

Vergeet ook niet te abonneren op mijn youtubekanaal *klik*

3 gedachtes over “Jlovesbeauty vloggend door de examens – 22 mei: We gaan naar Telitubbieland

Geef een reactie

