Fashion wishlisht #1

PicMonkey Collage1

PicMonkey Collage2

Tijdens het studeren heb ik amper tijd/zin om het stad in te duiken op zoek naar leuke items voor in mijn kleerkast. Gelukkig bestaat er zoiets als online shoppen. Gevaarlijk voor mijn portefeuille want ondertussen zitten mijn virtuele winkelmandjes al goed gevuld. Wat ik komende zomer zeker in mijn kast wil zien hangen? Een maxi dress, een waterfall jurk (zo’n jurk die vooraan korter is dan achteraan) en een paar leuke shorts. Mijn favorieten op een rijtje.

1.Georgette Maxi Skirt €13,75  Een lange rok in koraalkleur. I love it! Vooral omdat hij een split op zij heeft waardoor de rok opwaait wanneer de wind eronder speelt. (Geen nood onder de doorzichtige lange rok zit nog een kortere rok die wel netjes op zijn plek zit zodat onderbroeken niet zichtbaar worden) Ik zou deze combineren met een simpele witte/zwarte tanktop en een paar leuke sandaaltjes. De perfecte outfit om het stad onveilig te maken.

2. Floral Print Slit Maxi Dress €21,75   Dit is een twijfelgeval. Ik vind het model prachtig, de print iets minder. Al denk ik dat hij superleuk staat op een hete zomerdag wanneer je huid iets meer gebruind is.

3. High-Low Combo Dress €14,75 Als ik mijn vriend moet geloven dan moet ik deze jurk kopen. Inderdaad dit is een jurk! Superleuk met de waterfall rok en het simpele bovenstukje. Ik denk dat ik deze inderdaad ga bestellen want hoe meer ik hem zie, hoe leuker ik hem vind.

4. H&M koraal jurk €19,95 Deze zag ik onlangs in een vlog van Jaaackjack voorbij komen en ik was meteen verliefd. Hierop een simpel jeansjasje en een paar slippers en je outfit is klaar. Wanneer ik deze in de H&M spot neem ik hem zeker mee.

5. Ditsty Floral Denim Shorts €19,75 Shorts met bloemetjes zijn mijn favoriet voor deze zomer. Staat leuk met alles en is toch vrouwelijk. Ik ben fan van dit hoge model.

6. Box Pleated High-Low Skirt €21,75 Wit is misschien niet de meest flaterende kleur voor mijn bleke huidje maar ik blijf het zo mooi vinden. En ja opnieuw een waterfall rok. Ik ben een beetje verliefd denk ik.
7. Slit Vertical Stripe Skirt €15,75 Zwart en wit zijn de kleuren voor komende zomer en sinds ik een meisje met dit soort rok zag lopen ben ik verkocht. Combineren met een simpel zwarte tanktop en je outfit is klaar. Deze is ook een kanshebber om in mijn kast te belanden.

8. Floral Print Denim Shorts €19,75 Opnieuw een short met bloemenprint, al is deze net iets vrouwelijker. Wat kan ik zeggen, ik hou van dit soort zachte romantische prints.

Welke zijn jullie favorieten? Die van mij zijn nummer 3,4 en 7.
Grote kans dat je één van deze items binnenkort in een outfit of the day voorbij ziet komen.

7 gedachtes over “Fashion wishlisht #1

Geef een reactie

