OOTD: Red Polkadot dress

???????????????????????????????

Vergeef me even dat het alweer veel te lang geleden is dat ik een outfit of the day liet zien. Ik weet niet maar ik blijf de kwaliteit van dit soort foto’s wat ondermaats vinden (nieuwe camera, we tellen samen af… Nog twee lange maanden te gaan) en dus ga ik niet zo vaak meer voor de camera staan.Vorige zondag was echter een uitzondering.

Het was prachtig weer en ik had voor het eerst dit jaar mijn nieuwe jurkje aan waarin ik mijn melkflesjes (aka mijn witte benen) kon showen. Ik moet nog wat wennen aan de korte lengte maar ik vind de kleur en het model geweldig. Zondag was trouwens een speciale dag want mijn oma werd 80 en dat vierden we gezellig met de familie. Dit is dus een soort van casual feestoutfit. En ja ik had vandaag niet superveel inspiratie voor een spannende titel te bedenken. Het werd dus gewoon ‘Red Polkadot dress’. Superorigineel, ik weet het.

137

162

???????????????????????????????

222

153

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Wat heb ik aan?

Jurk – Forever 21
Lange Cardigan – Zara
Ballerina’s – New Look
Ring – H&M
Oorbellen – Camaieu

Een vrij simpele outfit maar perfect voor het warme weer van het voorbije weekend. Het jurkje bracht me alvast even in zomerstemming. Wat vinden jullie?

Om sneek peaks van artikelen te zien, of om gewoon gezellig te praten kun je me op volgende plekken volgen:
Facebook
Twitter
Bloglovin
8 gedachtes over “OOTD: Red Polkadot dress

Geef een reactie

