TAG: Wardrobe tag

295

Yeah vandaag is het weer tijd voor een tag. En wat voor tag, want ik neem jullie vandaag even mee in mijn kleerkast. Hoe graag ik bezig ben met make-up, kleren zijn zeker een andere passie voor mij. Ik vind het heerlijk om leuke outfits te bedenken/Hoewel ik me absoluut geen fashionista noem volg ik stiekem de trends, gemixt met mijn eigen smaak natuurlijk.

Ik vond de wardrobe tag trouwens toevallig tijdens een rondje youtuben. Wil je deze tag overnemen, laat dan zeker een linkje na zodat ik jullie antwoorden kan komen lezen.  Oké hier gaan we…

1. Welk kledingstuk draag je nooit?

Dat moet onderstaand jurkje zijn. Ik kocht het jaren geleden voor één of ander feestje (een kerst-familie-etentje denk ik). Ik zat toen in de fase dat ik me iets volwassener moest gaan kleden en ik besloot meteen all the way te gaan met dit jurkje. Het heeft een vrij aparte print en het model staat wat tuttig. Ik doe dit jurkje bijna nooit aan. Als ik het toch draag dan combineer ik het met een iets stoerdere zwarte riem rond mijn middel en met de mouwen wat opgestropt en met een paar lange zwarte botjes. Zo word het geheel toch wat minder tuttig.

PicMonkey 1

2. Wat is je favoriete jurkje?

Hier moest ik niet lang over nadenken. Dit is mijn galajurkje van enkele jaren terug. Ik kocht het omdat ik de volgende maand naar een trouw moest en na al die jaren is het nog steeds grote liefde (met het jurkje, het huwelijk was jammergenoeg niet zo’n succes). De jurk is van zijde en is donkerblauw. De strik is de grote aandachtstrekker en wat nog fijner is, is dat je de jurk zowel strapless als met lijstjes aan kunt. Waarom dit mijn favoriete jurkje is? Het heeft leuke momenten meegemaakt, galabal op school, een trouwfeest en een galabal met mijn huidige vriend toen we net samen waren.

PicMonkey Collage2

3. Welk kledingstuk draag je te vaak?

Mijn favoriete jeansbroek. Toen ik de foto’s maakte had ik hem aan en nu ik dit artikel typ (enkele weken later) heb ik hem opnieuw aan. Zegt genoeg zeker? Waarom ik deze broek zo geweldig vind? Het model komt vrij hoog waardoor ik geen schrik hoef te hebben dat ik mijn onderbroek aan de wereld laat zien tijdens het zitten. Daarbij zit de broek lekker, is de stof zacht en heeft deze broek al heel wat leuke dingen meegemaakt. Tijdens een bezoekje aan de zee scheurde ik hem trouwens, mijn moeder wou hem hiervoor al enkele keren de vuilbak inkieperen. Maar ik heb hem telkens gered. Dit is een broek die ik zal dragen tot hij echt in stukken valt.

PicMonkey Collage3

4. Wat is jou lievelingstrui?

Mijn forever 21 wintertrui. Ik ben echt geen truipersoon. Bloesjes, shirtjes in overvloed maar truien? Ik gok dat ik er een stuk of 5 heb. Niet veel om een winter door te komen en dus heb ik deze trui bijna kapotgedragen. Hij is bruin met een leuk patroon van pastelkleuren. Wat ik zo leuk vind aan deze trui is dat je dit soort truien niet vaak ziet. Dit is trouwens een medium! Hij valt nu al redelijk kort dus volgens mij was dit een soort cropped trui.

PicMonkey Collage4

5. Wat is je shirt met de leukste print?

Wanneer je mijn blog wat volgt dan ben je waarschijnlijk wel op de hoogte van mijn kleine obsessie voor mopshonden. Ik heb thuis zelf een stokoud model rondlopen en toen ik dit shirt in de Zara zag herkende ik mijn hond volledig (beiden hebben maar twee tandjes). Ondertussen leef ik zowat in dit shirt en ik vind het nog altijd leuk als toen ik het kocht.

PicMonkey Collage5

6. Wat zijn je favoriete paar schoenen?

Hier ga ik even vals spelen want ik kan echt niet één paar schoenen kiezen. Oké voor pumps/hakken ga ik voor deze houten pumps van Victoria Wood. Ik kocht ze voor mijn zus haar trouw en ondanks ze superhoog zijn lopen ze zo makkelijk. Maar aangezien ik de laatste maanden heel wat last van mijn voeten heb (erfstukje van mijn moeder) kan ik geen hoge hakken meer aan. Mijn favoriete momenten op dit moment zijn dus mijn lage all-stars. Eigenlijk ook wel de enige schoenen waarop ik momenteel kan wandelen.

PicMonkey Collage6

7. Welk kledingstuk doe je nooit meer aan maar vind je zonde om weg te gooien?

Mijn 100-dagen shirt. Ondertussen al 3 jaar geleden dat ik hem aangehad heb. Hij is veel te klein geworden en eigenlijk ligt hij gewoon in mijn kast te verstoffen maar herinneringen blijven herinneringen dus ik doe deze waarschijnlijk nooit weg. Ik weet niet of jullie bekend zijn met het fenomeen 100-dagen maar dat was een dag waar we als zesdejaars vierden dat we bijna van de middelbare school afgingen. Elke klas had een eigen shirt en dat was het onze. Dat jaar zelf heeft niet zo’n goede herinneringen maar de 100 dagen zelf waren superleuk.

PicMonkey Collage7

8. Wat is de lelijkste broek die je hebt?

Iedereen heeft wel zo’n broek die je enkel draagt wanneer je een vuil werkje moet doen. Dit is mijn werkersbroek. Er hangt verf aan van toen ik de kast van mijn zus herschilderde en van toen ik mijn kamer schilderde. Hij is trouwens ook afgewassen van al de keren dat ik hem gedragen heb want wat zat die broek heerlijk.

PicMonkey Collage8

9. Welk paar zijn je leukste sokken?

Ik ben echt een sucker voor grappige/leuke sokken dus het was echt moeilijk om één paar te kiezen. Uiteindelijk ben ik bij twee paar blijven steken en eerlijk ik kan echt niet kiezen. Links zie je mijn nerdy uiltjessokken van de New Look, rechts mijn enige echte Ben&Jerry sokken. Iedereen die mij goed kent, herkent deze felgroene sokken wel want in de winter draag ik ze echt contstant. Ze zijn lekker warm en ik heb ze gratis gekregen bij een Ladies at the movie. Grappig detail ik ben de enige die deze sokken aanwil dus ik heb ondertussen al een verzameling van 5 paar koeiensokjes.

PicMonkey Collage9

10. Wat is het eerste kledingstuk die je in je kast ziet?

Mijn Zara bloesje met bloemenprint. Ik kocht het tijdens de laatste soldenperiode voor 10 euro en ik vind dit nog steeds van de beste solden die ik ooit gedaan heb. Heerlijk zacht (satijnen) stofje en een ontzettend leuk printje inclusief studs. Dit is zeker één van mijn favoriete kledingstukken. En door zijn printje valt hij lekker op tussen mijn andere kleren.

PicMonkey Collage10

Ziezo even een andere tag dan normaal. Neem zeker eens een kijkje op het filmpje waar ik deze tag vond. (klik) Zoals ik al zei in het begin van deze post, neem de tag gerust over want geef toe wat is er leuker dan een kijkje te nemen in iemand anders zijn kleerkast?

Om sneek peaks van artikelen te zien, of om gewoon gezellig te praten kun je me op volgende plekken volgen:
Facebook
Twitter
Bloglovin

10 gedachtes over “TAG: Wardrobe tag

  1. Wat een leuke tag!

    Ennee, ik draag ook het liefst mijn sokken met koeienprint. En dan met name degene waarbij het lijkt alsof mijn voet een koe is. Hihi.

Geef een reactie

