Picture time #19

large

bron: weheartit.com

Elke twee weken toon ik jullie door middel van enkele foto’s wat ik allemaal uitgespookt heb. Vandaag zijn we alweer aan de 19e editie. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Oké wat is er de voorbije weken allemaal gebeurd? Ik ging samen met het vriendje lekker de tourist uithangen in onze stad, we gingen wandelen, we vierden gezellig de verjaardag van mijn oma en de rest van de tijd zat ik achter mijn boeken te leren. Morgen heb ik trouwens mijn eerste examen. Niet vergeten te duimen dus. Genoeg getetterd, op naar de foto’s.


18

Toen het nog mooi weer was profiteerden mijn vriend en ik ervan om even in het stad te gaan wandelen. Opeens liep er een zwarte kat voor ons. Hij was echt tam en het leek alsof hij de weg goed kende. Dus hij moet af en toe een wandelingetje maken. Grappig om te zien.

9

Toen we dichterbij kwamen begon de kat spontaan kopjes te geven aan mijn been. Na wat spinnen, aaitjes en foto’s ging hij gewoon verder met zijn wandeling. Wat een lief poesje.

7

Soms is het gewoon fijn om even toerist in eigen stad te spelen. Ik blijf de Menenpoort één van de mooiste plekjes in mijn stad vinden, hoewel ik er bijna nooit echt gepland kom. Vorige week reed ik trouwens voor het eerst met mijn autootje onder de Menenpoort door, best indrukwekkend (en gevaarlijk) want de echte toeristen steken de baan gewoon over zonder te kijken.

5

Misschien weten jullie dat ik mijn haar laat groeien. Het is nog nooit zo lang geweest als nu en ik blijf het vreemd vinden om haar te hebben dat langer is dan mijn schouders. Al geeft het natuurlijk wel een leuk effect aan de foto’s wanneer de wind ermee speelt.

6

Deze moest hier gewoon even bij. Ik beschik over de gave om foto’s te nemen terwijl mijn camera ingezoomd staat. Meestal heb ik dan maar één oog, neus om mond mee, maar deze foto is eigenlijk nog leuk. Ondanks dat we er maar voor de helft opstaan.

33

Vorige week brak mijn metekind mijn hartje (op een goede manier) toen hij mij een schilderij kwam geven. Gemaakt met vingerverf en na navraag aan Emile blijkt dit een olifant te zijn. Yeah mijn eigen groene, gele, blauwe olifant! Superleuk.

???????????????????????????????

Als kind was ‘The Fresh Prince of Bel Air’ mijn favoriete tv-serie op tv. Ik vond Will Smith geweldig en de grappige dansjes (van Carlton en Will) ken ik nog steeds vanbuiten. Toen ik opeens een linkje op mijn facebooktijdlijn zag verschijnen waarin Will Smith samen met Carlton rapt en de bekende dansjes doet heb ik de rest van de dag met een glimlach rondgelopen. Noem het jeugdsentiment of misschien kom ik gewoon oud.

17

Bij een verjaardag (mijn oma werd vorig weekend 80) hoort een taart. Normaal bakt mijn mama altijd zelf de desserts maar voor dit feestje maakte ze een uitzondering. Een heerlijke aardbeientaart van bij de bakker. Heb ik al gezegd dat hij heerlijk was?

8

Wat gebeurd er als je een foto neemt door een colaglas.. Inderdaad tijdens een bezoekje aan een (super)gezellig caféétje besloot mijn vriend foto’s te nemen door allerlei glazen. Geeft wel een leuk effect. Het café was trouwens heel erg ouderwets ingericht. De glazen hingen boven de toog en doorheen het hele café stonden oude verpakkingen van biertjes en frisdrank. Ah ik vind dit soort ouderwetse caféétjes het leukste om naartoe te gaan.

???????????????????????????????

Sorry, deze foto moest ik gewoon even maken.

10

Opeens kreeg de auto van mijn vriend kuren en hij besloot deze aan de kant te zetten. Hoewel ik de fascinatie die mijn vriend met auto’s heeft niet altijd even plezant vind was ik blij verrast toen hij zijn oude mercedes uithaalde. Wat een leuke auto. Hij is vrij oud waardoor alles nog op de ouderwetse manier werkt. één grote ruitenwisser en een handrem die naast het stuur hangt.

11

Kijk hem eens trots achter het stuur zitten.

1

Wanneer ik beneden mijn haren wil drogen denkt Babette altijd dat ik wil spelen. Ze komt dan altijd voorzichtig dichterbij om daarna weg te springen wanneer ik de haardroger op haar richt. Grappig om te zien.

???????????????????????????????

Ik hoef niet zo vaak alleen te eten maar als het toch eens gebeurd dan neem ik de tijd om iets lekkers te maken. Zo maakte ik een slaatje met mozerella, tomaat, sla en zongedroogde tomaatjes. Lekker!

???????????????????????????????

Niet meteen de meest charmante foto van mijn zus en ik maar ik vind hem leuk. Vooral omdat dit stiekem de eerste foto is met de baby van mijn zus. (Check even haar buikje) Nog een kleine vier maand te gaan…

15

Met dit slechte weer buiten moeten we de lente zelf binnenshuis maken met verse bloemen.

???????????????????????????????

Sinds kort heb ik mijn facebookpagina vernieuwd. Ik doe mijn best om hier sneek peeks van artikelen, blooperfoto’s,… te plaatsen. Ook zijn er aparte mapjes met alle OOTD en looks die al op jlovesbeauty verschenen zijn. Momenteel zit ik aan 9 likes maar dat kan beter niet? *klik*

29

Vorige week was het echt warm buiten. Opeens lagen alle jongens buiten in de zon. Met de beentjes omhoog natuurlijk.

23

Wat wordt Emile toch een grote jongen. Sinds kort gaat hij naar de prékleuterklas en hij veranderd elke dag. Binnen drie weken wordt hij trouwens grote broer, al krijgt hij nu nog alle aandacht.

pp

Wat was ik blij toen ik een mailtje kreeg waarin mijn punten stonden van de avondles Frans. Net geen 70% en dus goed geslaagd. Frans is altijd een struikelblok geweest en het voelt fijn om eens niet met de hakken over de sloot te hoeven slagen. Zo zie je maar dat het ook voor een groot deel ligt aan de lesgever en hoe de leerstof uitgelegd wordt.

16

Toen ik Babs zo zag zitten moest ik echt hard lachen. Ze had de hele dag geslapen en toen ze opstond ging ze stretchen. Wat een vreemde hondjes zijn Franse Bulldogs toch.

20

Hoeveel foundation kan je op je gezicht smeren?  Nee, nee dit was het resultaat na het swatchen van verschillende foundations voor een artikel. Ik doe ondertussen al enkele maanden geen foundation meer op en het bevalt me wel. Ik verbaas me nu telkens weer hoeveel product ik vroeger op mijn gezicht smeerde.

???????????????????????????????

Goody-morning.

???????????????????????????????

Sommige mensen kunnen niet wakker worden zonder eerst hun tanden te poetsen, ik heb ’s morgens mijn krant en mijn tasje koffie nodig om echt wakker te geraken.

22

Bij het zien van deze foto was ik even verbaasd over hoeveel kleuren mijn haar wel heeft. Mocht je het afvragen, ja dat is mijn natuurlijke kleur en neen deze foto is niet bewerkt.

???????????????????????????????

Deze foto nam ik toevallig, ik wou eigenlijk een foto nemen van mijn vriend en schoonbroer die samen voetbalden. In het hoekje van die foto stond Babette terwijl ze achter de bal liep. Flying dog.

31

Toen mijn vader jonger was had hij grote interesse in fotografie. Nadat ik zijn grote statief gekregen had kwam hij opeens met dit kleine modelletje. Oké wat een handig ding is dit. Je kunt hem zo draaien dat je makkelijk nailartfoto’s kunt nemen en omdat hij zo klein is kun je hem overal neerzetten.

35

Het grootste deel van de voorbije weken zat ik achter mijn boeken. Hier leerde ik anatomie en morgen heb ik er examen van. Het blijft spannend want ik vind dit zo’n moeilijk vak. Maar fingers crossed.

066

We sluiten dit artikel af met Minni Mousse, ja wat kan ik hierover zeggen? Soms moet je het studeren wat leuker maken.

Dit vind je vast ook leuk om te lezen:
Picture time 18
Picture time 17
Picture time 16

9 gedachtes over “Picture time #19

  1. Leuke foto’s! Hahah, Babs is echt leuk! Ik vind haar koppie zo ontzettend lief. No joh, het is echt een geweldige foto van jullie twee. Wauw, leuk dat je al een buikje ziet bij le sistah!

Geef een reactie

