Mijn feel happy muziek lijst #1

large (14)

Even terug schreef ik een artikel met 10 manieren om je tijdens het studeren te ontspannen. één van die tips was het meezingen van je favoriete nummers. Omdat nu stilaan alle Belgische studenten zitten te blokken leek het me leuk om al mijn favoriete meebrul nummers op een rijtje te zetten. Laten we zeggen dat dit mijn foute lijst is met muziek die ik gebruik om me op te peppen en vrolijk te worden. Neem dus even pauze, zet het geluid van je laptop/pc luid en zing even alle stress van je af. Wedden dat je na het horen van al deze vrolijke nummers met een glimlach achter je boeken zit? En als je geen student meer bent, wel geniet dan even van deze heerlijke fout muziek tijdens het poetsen, koken of andere (niet zo) leuke huishoudelijke karweitjes.

Geen nood ik ben mij stiekem van bewust hoe fout deze lijst wel is. (En zeggen dat dit maar een kleine greep is uit mijn feel happy lijst op youtube). En wat denken jullie is mijn missie om jullie even een goed gevoel te bezorgen? Wat is jullie all-time feel goed nummer?

4 gedachtes over “Mijn feel happy muziek lijst #1

  1. Haha super :p ben er helemaal opgewekt van.
    Lang geleden dam elkaar nog hebben gezien, maar heb nie veel tijd met die bachelorproef.
    Morn afdrukn en woensdag indienen. We kun dan nog eens afspreken alst past na jon examens é.

    Groetjes xx

  2. Hij is fout, maar zo fout dat hij goed is! xD Ik vind er hele leuke nummers tussen staan. Zojuist heb ik even Bloglovin bij gelezen onder het genot van jouw muzieklijst. Thanks gurl!

Geef een reactie

