Recap: Mijn mei 2013

179

Als jullie dit artikel lezen zijn we juni, heb ik er mijn eerste examen opzitten en is het (als we het weerbericht mogen geloven) eindelijk mooi weer. Omdat de tijd naar mijn gevoel echt voorbij vliegt besloot ik een nieuw soort artikel te maken. In plaats van de allom bekende favoriete producten van de maand artikelen plaats ik vanaf nu elke maand een recap. Dit houdt in dat ik 10 (zelfverzonnen) vragen beantwoord die te maken hebben met de voorbije maand. Ik vind het alvast een leuk idee. Let’s go.

1. Favoriete douchegel/shampoo

Toen ik even mijn doos douchegels doornam viel me op dat de meeste van The Bodyshop kwamen. Ik vind ze heerlijk ruiken en ze werken goed voor mijn huid. Toch gebruikte ik de voorbije maand een andere douchegel het meest. Namelijk een douchegel van Bodysol. Deze ruikt echt geweldig en bevat zoete amandelolie. In één woord, heerlijk!

Voor mijn haar kies ik voor de ‘Garnier Fructis Shampoo Fruit Power Grapefruit’. Wat ruikt deze shampoo lekker, ik heb vrij droog en dof haar waardoor deze shampoo echt geweldig is voor mijn haar. Maakt mijn haar zacht en doet het glanzen. Al blijf ik vinden dat deze zo lekker ruikt!

???????????????????????????????

2. Meest gebruikte lipgloss/lipstick

Dat moeten de lipglosses van Park Avenue zijn. Ik schreef er enkele weken geleden over en ik ben nog steeds even verliefd op deze glossjes. Ze hebben een fijne substantie, blijven lang zitten en plakken na een tijdje niet meer. Omdat ze zo’n handige verpakking hebben (klein) merk ik dat ik ze vaak in mijn tas heb zitten. Ja deze glossjes zijn echt heel fijn.

3. Meest gedragen juwelen

Dit wordt een vraag waarop ik vaak hetzelfde antwoord ga geven. Standaard heb ik altijd mijn horloge aan gecombineerd met een paar oorbellen. Mijn favorieten deze maand zijn de lange hangers van SIX en de gouden druppels ook van SIX. Van ringen heb ik een opvallende gouden ring van H&M heel vaak gedragen.

4. Meest beluisterde liedje

Dat moet Clouds van Zach Sobiech zijn. Deze jongen stierf onlangs aan botkanker en schreef dit liedje. Ik vind de tekst zo mooi en ontroerend. Maar bovenal is dit gewoon een heerlijk en mooi liedje. Ik heb het echt al honderden keren beluisterd. Jammer dat zulke jonge mensen zo vroeg moeten sterven.

5. Favoriete blush

Kunnen jullie hem al raden? Inderdaad Soda Cream van MAC. Door zijn subtiele kleurtje is dit een blush die ik bijna dagelijks opdoe. Mijn perfecte blush voor dagelijks gebruik. Wat ben ik blij dat ik deze uiteindelijk toch nog gekocht heb.

6. Leukste Youtuber

Zonder twijfel JaaackJack. Sinds vorige maand vlogt ze dagelijks en wauw wat ben ik verslaafd. Ik denk dat het komt door haar normale down-to-earth houding, de manier waarop haar vlogs in elkaar zitten en haar sprankelend karakter. Jackie is zonder twijfel mijn favoriete youtuber op dit moment. Wees gewaarschuwd, haar vlogs zijn ontzettend verslavend.

7. Favoriete herinnering

Mei was een maand met veel leuke herinneringen. Als ik echt moet kiezen dan ga ik voor het gezellige feestje voor de verjaardag van mijn oma. Gewoon gezellig met de familie samen en lekker eten. Ja dat was een heerlijke zondagmiddag waar we heel veel gelachen hebben. Het was waarschijnlijk ook het laatste familiefeestje met ons tien, want mijn zus kan vanaf nu elke dag bevallen. Ik blijf het zo spannend vinden.

8. Minst favoriete beautyproduct

Zonder twijfel de ontharingsstrips van het kruidvat. Hoewel ze tijdens het waxen pijn deden om af te trekken deden ze niets. Mijn haartjes werden niet verwijderd en het werd een grote smeerboel. Neen, geen aanraders en dus zonder twijfel mijn minst favoriete beautyproduct van mei 2013.

9. Favoriete foto

Ik ben gek op foto’s die spontaan zijn en eigenlijk niet zo perfect zijn. Niet meteen mijn charmantste foto maar ik vind hem wel grappig. Geen idee wat we hier aan het doen waren trouwens, haha.

???????????????????????????????

10. Mijn favoriete boek

Jullie weten dat ik van lezen hou, daarom deze vraag. Op dit moment ben ik bezig aan ‘Nachtmuziek van Nora Roberts’ en wauw wat een spannend boek is dat. Ik heb hem nog niet uitgelezen maar ik ga eerlijk zijn, lang geleden dat ik nog zo in een boek meegesleurd ben. Een andere genre dan normaal maar ik vind hem zo spannend. Een aanrader!

Ziezo dit was het eerste Recap artikel. Het is vrij persoonlijk geworden maar ik merk dat jullie dit wel plezant vinden. Hebben jullie een vraag voor volgende maand laat deze zeker achter in de comments en die beantwoord ik dan in de Recap van Juni. Wat is jullie favoriete youtuber?

7 gedachtes over “Recap: Mijn mei 2013

Geef een reactie

