Essence: me & my ice cream

Voorfoto

Als ik aan de zomer denk dan komen altijd een paar woorden terug. Strand, warm weer, lekkere cocktails, gezellige avonden en niet te vergeten ijsjes. Doorheen het jaar eet ik niet zo vaak ijs maar eenmaal het zonnetje schijnt kan ik niet weerstaan aan de heerlijke waterijsjes, dame blanches of magnums. Mijn favoriet? Een coup chocolade ijs met verse aardbeien en stukjes chocola. Hmm, het water loopt me al in de mond door hier enkel over te schrijven.

Toch kunnen we niet elke zomerdag een ijsje eten want jammergenoeg zouden deze blijven plakken op plekjes die we liever niet hebben (hallo bikiniweer). Gelukkig komt Essence met een LE gebaseerd op lekkere ijsjes. Denk aan pastelkleuren, snoepjesgeuren en vrolijke verpakkingen. Hallo zomer! Vandaag overloop ik samen met jullie deze (heerlijke) collectie.

Essence me & my ice cream – baked eyeshadow

oogschaduw

Tijdens de zomerdagen verdienen je ogen wat aandacht. Deze langhoudende, gemarmerde oogschaduws  geven je oogmake-up een subtiele glans. De oogschaduws hebben een superzachte textuur en komen in de kleuren karamel, abrikoos en mint. Wauw dat lijken me prachtige kleuren, vooral naar always on my mint ben ik benieuwd. Mooi! Prijs €2,89

essence me & my ice cream – cream blush

Cream Blush

Cream blush is op zonnige dagen mijn favoriet. De crème formule voelt als een crème en poeder tegelijk en blijft na aanbrengen netjes op je wangen zitten. ‘Ice Bomb’ is een intense abrikooskleur die een natuurlijke frisse tint aan de wangen geeft. Prijs €2,89 

essence me & my ice cream – shimmer pearls

shimmer pearls

Elke collectie heeft een item waar iedereen op zit te azen. Volgens mij zijn deze shimmer pearls het hebbeding van deze Limited Edition. De glanzende bolletjes in pastelcombinatie geven een subtiele glans op het gelaat en camoufleren rode plekjes. Ik ben benieuwd of deze ook zo mooi zullen zijn in real life. Prijs € 3,39

essence me & my ice cream – lip balm

lippenbalsem 1

lippenbalsem 2

lippenbalsem 3

Wanneer het 30° is voel je je make-up echt van je gezicht af smelten. Op zo’n dagen heb je aan een simpele lippenbalsem meer dan genoeg. Hoe leuk is het dan om een schattige leuke lippenbalsem tevoorschijn te toveren? Deze unieke lip balms zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleurencombinaties, Lavendel- Vanilla, Abrikoos-beige en Roze-Mint. De lippenbalsems bevatten sheaboter en jojoba-olie, verzorgen je lippen en geven een heerlijke geur. Klinkt goed. En nog even aandacht op de superleuke naam ‘ben & cherries’, zijn er nog zo’n Ben & Jerries lovers als ik? Prijs € 1,99

essence me & my ice cream – hand wipes

ess_MeAndMyIce_HandWipes

Hoe leuk het is om samen met je vriendje, vriendinnen een ijsje te gaan eten. Soms kan het een smerige boel worden. Denk aan smeltend ijs die op je zomerjurkje drupt, de hoorn van je ijsje die opeens afvalt (echt gebeurd) of een ijsjesgevecht waardoor je hele gezicht onder zit. Op zo’n moment kun je wel hand wipes gebruiken. Dit zijn doekjes waarmee je je handen fris en schoon kunt maken. Leuk detail, deze wipes ruiken heerlijk naar aardbeien. Prijs €1,39

essence me & my ice cream – nail polish

PicMonkey Collage1

Tuurlijk kunnen enkele leuke nagellakjes niet ontbreken. Of je nu zin hebt in aardbei, pistache, bosbes of abrikoos, het is allemaal te vinden. De nagellakjes hebben de vorm van een ijsje en hebben prachtige pastelkleuren. Helemaal in de lijn van de trend van deze zomer. Prijs €1,89

essence me & my ice cream – nail topping sticker

ess_MeAndMyIce_NailToppingSticker

Laten we eerlijk zijn wat is een ijsje zonder regenboogspikkels? Deze zomer niet alleen op je ijsje maar ook op je nagels. Deze innovatieve, zelfklevende stickers creëren een uniek en verrassend 3D effect op de nagels. Hoewel ik niet zo’n fav ben van nagelstickers ben ik heel benieuwd naar deze. Wat een leuk motief hebben ze! Prijs € 1,99

essence “me & my ice cream” is verkrijgbaar in augustus 2013 bij
Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

Wat is het lang geleden dat ik nog zo enthousiast werd van een limited edition. Wat er op mijn wishlist staat? Een lippenbalsem, de prachtige parels, de hand wipes en natuurlijk de nagelstickers. Wat vinden jullie van deze LE?

10 gedachtes over “Essence: me & my ice cream

Geef een reactie

