Celebrity Inspired make-up – Ariana Grande

PicMonkey Collage

Kennen jullie dat, op de radio hoor je een liedje waar je niet veel aandacht aan besteed. Tijdens een rondje youtuben kom je toevallig op datzelfde liedje uit en hoe meer je het hoort hoe leuker je het begint te vinden. Totdat je de volledige tekst en videoclip vanbuiten kent. Dit had ik met Popular van Mika. Niet meteen een liedje waar ik normaal gek op ben maar de vrolijke oorwurm heeft zich ondertussen in mijn hoofd genesteld. Stiekem is dit aan Ariana Grade te danken.

Tot enkele weken geleden had ik nog nooit van haar gehoord. Blijkbaar is ze een actrice in één of andere tv-serie (correct me if I’m wrong) maar bovenal is ze een hele goede zangeres. Behalve dat ziet ze er ook nog eens superleuk uit. Vooral één look trok mijn aandacht. Subtiele oogschaduw, veel highlighter en matte rode lippen. Prachtig. En dus heb ik hem nagemaakt. Ziehier mijn creatie.

206

Gelukkig gaat het vandaag niet over mijn kapsel want wauw wat een fail was dat zeg. Mijn haren wilden niet krullen en ik spelde mijn haren ook nog eens aan de verkeerde kant vast. Nu we dat gezegd hebben kunnen we het over de make-up hebben. Ariana Grande ziet er altijd uit om door een ringetje te halen. Haar make-up is altijd vrij subtiel en dat maakt dat ze er vrij jong uitziet. (Zouden jullie zeggen dat ik maar één jaar ouder ben?)

De look die ik nagemaakt heb knalt vooral door de matte rode lippen. Een soort pin up look maar dan wel met een moderne twist. Ik ben wel fan van dit soort looks.

283

Gebruikte producten
Essence tinted moisturizer
Essence coverstick
Bourjouis touche healthy mix concealer
Catrice Skin Finish Compact Powder
Urban Decay primer potion
Sleek – Oh So Special palette
Elf wimperkruller
Essence – stays no matter what waterproof eyeliner pen
NYC big bold curl mascara
NYC showtime mascara
Essence – Asian Sensation
NYX- Round Lipstick Electra

259

Deze look is vrij makkelijk te maken. Op mijn oogleden bracht ik een beige/lichtbruine oogschaduw aan die ik zacht naar boven blende. In mijn binnenste ooghoek bracht ik een matte witte oogschaduw aan voor een fris effect. Tuurlijk kon een winged eyeliner niet ontbreken en mijn wimpers kregen een laagje mascara. En raad eens, dat was het. Een echte basislook dus.

Op de foto van Ariana Grande zag ik dat ze een lichtroze blush had op de onderste helft van haar wangen. Dit is anders dan ik normaal mijn blush aanbreng maar eigenlijk staat het wel leuk. Op de rest van mijn wangen, neus, kin en voorhoofd kwam een highlighter. Bij Ariana is deze matt maar ik verkies toch een glanzende highligter voor dat mooie glanzende effect.

De lippen zijn natuurlijk de echte eyecatcher van deze look. Ik vulde mijn lippen eerst in met een rood lippotlood om ze daarna op te vullen met rode lippenstift. Om ze mat te maken bracht ik poeder aan over een zakdoekje die ik over mijn lippen hield. Geen idee hoe dit gaat maar het maakt je lippen mooi mat.

267

Kenden jullie Ariana Grande al en wat vinden jullie van dit soort pin up looks?

7 gedachtes over “Celebrity Inspired make-up – Ariana Grande

Geef een reactie

