Update: Einde examens

01

Long time no see! Tijd dus voor een (mini) update.

De voorbije weken zat ik achter mijn bureau te studeren. Cursussen over de ontwikkeling van het kind, de mens en andere dingen werden mijn hoofd ingestampt. Maar gelukkig komt aan alles een eind want vandaag maak ik mijn laatste examen. Feestje! Ik kan niet zeggen hoe hard ik gesnakt heb naar deze dag. Ik ga niet teveel in detail treden maar de examens waren moeilijker dan verwacht. Geen idee wat ik er mag van verwachten maar dat zijn zorgen voor later. Nu even een paar weekjes genieten van de zomer en de vakantie.

Vanaf morgen komt er weer elke dag een artikel online. Ik sta te popelen om terug aan de slag te gaan met mijn artikelen. Aan inspiratie heb ik momenteel ook geen gebrek. Maar behalve dat ik terug tijd heb voor mijn blogje staan er de komende dagen nog andere leuke dingen op de planning.

Zo kan mijn zus elk moment bellen dat ik tante geworden ben en ga ik binnenkort weer aan de slag bij mijn studentenjob. Allemaal leuk en als het goed gaat ga ik ook mijn laatste maanden zonder rijbewijs in want binnenkort doe ik voor het eerst mijn praktijkexamen. Allemaal superspannende dingen waar ik keihard naar uitkijk.

Ziezo een hele mini update. Vanaf morgen dus weer dagelijks een artikel om 6 uur. Heerlijk die examenstress die weg is van mijn schouders.Ā Hebben jullie al vakantie?

 

3 gedachtes over “Update: Einde examens

Geef een reactie

