Picture Time #20

large (14)

bron: weheartit

Vandaag is het weer tijd voor een picture time. Voor de verandering even op een dinsdag in plaats van een zondag. Sinds gisteren ben ik klaar met de examens en dus heb ik nu een kleine drie maand vrij. Voordat ik ga dromen over die komende maanden keer ik samen met jullie terug in de tijd. Twee weken terug om exact te zijn. In die weken werd het eindelijk een beetje zomer (maar moest ik jammergenoeg studeren), startte ik terug met lopen, vierden we vaderdag, gingen we gaan wandelen en maakte ik mijn examens.

2

Toen we een wandeling in een stadspark gingen maken kwamen alle koeien opeens naar mij toegelopen. Tuurlijk kon ik het niet laten om ze even op de foto te zetten.

???????????????????????????????

Maar toen ik bij de koeien wou gaan staan bleken me ze toch niet zo graag te hebben. Het is niet te zien op deze foto maar de koe sprong echt de lucht in toen hij van bij me weg wou vluchten. Haha

3

In het park stonden allemaal leuke sportoefeningen. Ik heb ze niet allemaal gedaan maar het was stiekem wel leuk om nog eens het klein kind uit te hangen. Hier zie je het lief hoog in de lucht hangen tijdens één of andere rekoefening.

19

En dan werd het opeens heel warm weer. Met mijn zomerjurkje aan trok ik samen met mijn boeken naar buiten. Soms moet je het onaangename aan het aangename koppelen hé.

5

Dit vind ik zo’n leuke foto van mijn zus en Babette. Wat is ze trouwens hard gegroeid de voorbije weken. De puppy is nu echt verdwenen.

10

Als ik dit typ zit mijn zus haar baby nog steeds veilig in de buik. Toch komt de bevalling steeds dichter en dus liggen de pakjes al klaar.

17

Mijn kleine engeltje.

22

Tijdens het studeren kreeg ik opeens een mailtje van Tara dat ik haar wedstrijd gewonnen had. Gisterenmiddag kwamen de twee lakjes mee binnen met de post. Ik vind dit soort kleine verrassingen altijd superleuk.

21

Ik bracht de groen/gele kleur meteen aan op mijn nagels en geef toe, wat een heerlijk zomerkleurtje!

7

Mijn studeerpartner van de voorbije weken. Wat is ze toch lief als ze slaapt.

9

Tijdens het studeren draag ik behalve een dagcrème niets van make-up. Toen mijn vriendje voorstelde om even in het bos te gaan wandelen had ik geen zin om me op te maken en dus lijk ik een beetje pips op de foto. Het was trouwens een hele gezellige wandeling.

13

En dat was het uitzicht bovenop de kemmelberg. Het had wel iets zo’n bloemenveld die uitkeek op de stad. Mooi uitzicht als je het mij vraagt.

6

Tijdens het wandelen had ik het gevoel dat we ergens in Frankrijk in de bergen zaten. Het was best fijn om nog eens te klimmen, al was het meer een hele kleine berg.

12

Tijdens het wandelen kwamen we opeens vier bunkers uit de oorlog tegen. Deze had een rood kruis op de gevel en was dus blijkbaar een verpleegpost. Hoewel ik dagelijks oorlogsgraven zie blijft het vreemd om dit soort dingen te zien.

15

Kun je je voorstellen dat je in zo’n bunker moet wonen?

14

Omdat ik niet zo’n goed gevoel had bij een examen nam het vriendje me mee naar de cinema. Uiteindelijk gingen we naar Fast and the Furieus 6. Eerlijk? Ik had nog geen enkele andere film gezien maar ik vond het wel grappige goede film.

11

Vorige week zondag was het vaderdag. We gingen gezellig barbecueën bij mijn zus en toen we naar huis gingen moest haar hondje worden ingestopt. Dit is trouwens Timon.

8

Een nadeel dat ik klaar ben met de examens? Ik heb weer afwasdienst. Mocht je het afvragen, wij hebben thuis geen afwasmachine en dus wassen we nog alles af met de hand. Hoe saai dit soms kan zijn, hoe leuk het is met de hele familie.

16

Mijn vakantie zette ik in met mijn laptopje op de schoot om wat te bloggen terwijl ik naar Pretty Woman keek. Soms is het fijn om een vrouw te zijn en te kunnen multitasken. Natuurlijk heb ik ook wat van het zonnetje genoten.

4 gedachtes over “Picture Time #20

  1. Kijk eens aan, leuke pictures! Het lijkt mij inderdaad ook enorm vreemd om die bunkers te zien hoor. Maarja, als je ze dagelijks tegenkomt, ze bevatten zoveel leed en geschiedenis. Fascinerend.

Geef een reactie

