Dove go fresh douchegel

096

Sinds ik de douchegels van The Body Shop ontdekte heb ik bijna geen enkel ander merk douchegels meer gebruikt. Zonde want er zijn natuurlijk heel wat andere merken die even goede douchegels verkopen. Toen mijn mama onlangs met enkele go fresh douchegels van Dove thuiskwam kon ik niet wachten om ze mee te nemen onder de douche. Ondertussen zijn ze flink getest en vertel ik jullie of ze mijn geliefde The Body Shop douchegels van hun troon gestoot hebben.

Als het op douchegels aankomt heb ik enkele eisen waar ze aan moeten voldoen. Ten eerste moeten ze lekker ruiken (of course) en moeten ze mijn huid goed verzorgen want geef toe, wie wil er nu geen heerlijk zacht huidje?

Dove heeft verschillende geuren van de go fresh douchegels in hun assortiment. Ik testte de blauwe en groene variant. Twee frisse geuren die perfect passen bij de heerlijke temperaturen van deze dagen.

109

De substantie van deze douchegels is een zachte crème die goed schuimt onder de douche. Leuk detail is dat de kleuren van de douchegels afgestemd zijn op de kleur van de verpakking. Leuk toch om met een groene douchegel onder de douche te gaan.

Dove go fresh douchegel – blauwe vijg en oranjebloesem

099

Geen idee hoe blauwe vijg of oranjebloesem ruikt maar deze douchegel vind ik heerlijk. Een frisse geur die subtiel naar bloemen ruikt (daar heb je waarschijnlijk de oranjebloesem). Geen geur die ik zelf zou uitkiezen maar eerlijk hoe meer ik hem gebruik, hoe lekkerder ik hem vind ruiken. Deze geur blijft lang maar subtiel hangen en geeft toch enkele uren een fris gevoel.

Dove go fresh douchegel – komkommer en groene thee

101

Komkommer vind ik zowiezo al heerlijk ruiken. Geen idee waarom maar komkommer doet me meteen aan de zomer denken. Deze geur is net iets frisser dan de blauwe vijg. Ik weet niet goed hoe ik hem het best kan omschrijven, een frisse geur met een vleugje komkommer en zeep. Lekkerder dan dat de omschrijving zou vermoeden. De geur blijft net als de blauwe vijg lang maar subtiel hangen.

114

De douchegels beloven dat ze je huid voeden en verzorgen. Dove maakt zijn woorden zeker waar want sinds ik deze douchegels gebruik voelt mijn huid zacht en verzorgt. Ik heb een lichte vorm van zonne-allergie waardoor mijn huid deze dagen best wat extra verzorging kan gebruiken. Ik moet zeggen dat ik minder jeuk en rode plekjes heb wanneer ik deze douchegels enkele dagen na elkaar gebruik. Fijn!

113

Mijn mening over deze Go Fresh douchegels is over de hele lijn positief. Het zijn heerlijke geuren en de substantie is ontzettend fijn. En daarbij zijn ze ook nog eens budgetproof want voor een fles van 250 mililiter betaal je €3,29 en  € 5,69 voor een fles van 500 milliliter. Ze zijn te koop in bijna alle drogisterijen.

Dit artikel sluiten we af met een positieve noot, als je deze douchegels tegenkomt neem zeker ééntje mee. Je zult het je zeker niet beklagen.

4 gedachtes over “Dove go fresh douchegel

  1. Pingback: Recap: Mijn juni 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

