Persoonlijk: 20 juni 2013

0307

9 maanden geleden vertelde mijn zusje dat er opnieuw een kindje op komst was. Het werden 9 lange maanden waar de buik van mijn zusje steeds dikker werd en waar we bleven gokken of het een meisje of jongen zou worden. Emile zou grote broer worden en kon niet wachten tot die baby er eindelijk zou zijn. Toen mijn zus haar buik zo groot werd dat het leek dat hij elk moment zou gaan ontploffen werd de spanning groter. Tot vorige woensdag want dan kregen we het verlossende telefoontje dat mijn tweede neefje geboren was.

Zijn naam is LΓ©on en hij is een gezonde flinke baby met pikzwart haar en dikke wangetjes. Wat kan ik zeggen ik ben een trotse tante.

Jullie snappen dat ik even geniet van dit moment en me dus wat minder op mijn blog concentreer. Geen nood binnenkort ben ik volledig terug, maar nu even genieten van mijn twee flinke neefjes.

7 gedachtes over “Persoonlijk: 20 juni 2013

Geef een reactie

