Forever21 Sale – mijn favorieten

Dat we juli zijn betekent dat het weer tijd is voor solden. Mijn favoriete webshop om mijn geld uit te geven blijft Forever 21. Hoewel de sale dit jaar niet zo goedkoop is als vroeger zat mijn virtuele mandje toch snel heel vol. Vandaag toon ik jullie mijn favorieten. Blijkbaar ben ik momenteel voor de romantische kleding want alle kledingstukken lijken zo uit mijn oma’s kleerkast geplukt te zijn (toen oma jong was natuurlijk). Mijn favoriet is dan ook het witte kanten topje met strikjes. Wat is jullie favoriet?

collage 1collage2
collage3

4 gedachtes over “Forever21 Sale – mijn favorieten

Geef een reactie

