Recap: Mijn juni 2013

PicMonkey Collage

Het is even stil geweest op Jlovesbeauty en stiekem wist ik niet of ik opnieuw ging starten met artikels schrijven. Inderdaad juni was niet meteen mijn meest favoriete maand van het jaar. Over waarom en hoe ga ik niet teveel uitweiden, laten we het houden dat ik gewoon wat tijd voor mezelf nodig had. Ondertussen zitten mijn gedachten weer in de positieve lijn en ben ik terug klaar om mij op mijn blogje te focussen. Vandaag neem ik voor de laatste keer een kijkje terug met het recap artikel van juli.

1. Favoriete douchegel/shampoo

In juni heb ik eigenlijk maar één douchegel gebruikt. Namelijk de ‘komkommer en groene thee go fresh douchegel’ van Dove. Ik vind deze geur zo fris en lekker dat ik een deorant met dezelfde geur gekocht heb, zodat ik lekker ruik de hele dag lang. De douchegel zelf heeft trouwens ook een heerlijke substantie om mee te douchen.

Mijn haar was ik nog steeds het liefst met de ‘Garnier Fructis Shampoo Fruit Power Grapefruit’. Hij doet gewoon veel voor mijn haar en hij ruikt zo lekker.

2. Meest gebruikte lipgloss/lipstick

Deze maand heb ik vaak felle lippen gedragen. Mijn favoriete kleuren zijn twee knalroze lipsticks NYC. Vraag me niet waarom maar ik vind dat deze lipsticks zomer schreeuwen. Ze blijven ook nog eens lang zitten en brengen makkelijk aan. Geen wonder dus dat deze lippenstiften deze maand de award van meest gebruikte lipstick krijgen.

3. Meest gedragen juwelen bril

Deze maand was mijn favoriete sieraad mijn nieuwe bril. Inderdaad, na een drietal jaar mijn brilletje met veel plezier gedragen te hebben was het tijd voor iets nieuws. Het werd een vrij grote bril die old-fashion schreeuwt. Leuk detail zijn de bruine spikkels op de zwarte montuur zodat het geheel niet te hard lijkt. Ik ben nog steeds heel erg verliefd op mijn nieuwe brilletje. Benieuwd naar een foto.. Hier even een instagrammetje

41

4. Meest beluisterde liedje

Wel op dit moment heb ik heel wat favoriete liedjes en het is dus heel moeilijk om hier één liedje te zetten. Maar als ik echt moet kiezen dan ga ik toch voor ‘Wake Me Up’ van Avicii. Wat een heerlijke zomerplaat is deze. Mooie rustige tekst op een echte feestplaat. Ik kan hier echt naar blijven luisteren. Als ik eerlijk ben is deze trouwens mijn plaat van de zomer 2013.

5. Favoriete blush

Ik heb in juni niet zo vaak make-up gedragen maar als ik iets op mijn gezicht deed dan ging ik voor de Catrice – SpectaculART mousse blush ‘Holi Hai’ een lieve roze kleur perfect voor de zomer. Ik merk trouwens dat ik dit soort mousse blushes steeds fijner vind.

6. Leukste Youtuber

Kennen jullie Cutiepiemarzia al? Marzia is een italiaans meisje dat samen is met de bekende youtuber pewdiepie. Ik ontdekte haar toevallig toen ik op zoek ging naar mijn droomauto ‘mini british open’. Bleek dat Marzia zo’n auto heeft en sindsdien ben ik blijven plakken. Eerlijk, haar stem is even wennen maar eenmaal je hieraan gewend bent zijn haar filmpjes zo leuk. Ze heeft zo’n leuke aparte kledingstijl, prachtige lange haren en een mopshondje. Ja het is een apart meisje maar één van mijn favoriete youtubers.

7. Favoriete herinnering

Niet moeilijk om een herinnering te kiezen want op 20 juni werd ik tante van een ontzettend lief jongetje. Ondertussen is Léon al twee weken oud, slaapt hij bijna de volledige nacht door en wordt hij met de dag schattiger. 20 juni 2013 wordt dus een dag die ik nooit ga vergeten.

8. Minst favoriete beautyproduct herinnering

Ik heb eigenlijk geen beautyproduct die me tegengevallen is. Daarom ga ik even kort in op mijn minst favoriete herinnering van juni 2013. Oké hier gaan we dan, ik stopte met school. Best een ingrijpende beslissing waar ik nog steeds aan moet wennen maar ergens geeft het me rust. Ik zakte terug voor de examens en ik zie het niet zitten om weer opnieuw te proberen om terug te zakken. In september ga ik waarschijnlijk een cursus volwassenonderwijs doen maar dan op een niveau lager. Want hoewel school dan niet zo mag lukken, een diploma wil ik wel behalen.

9. Favoriete foto

8272

Deze foto maakte ik heel toevallig. We hadden een feestje thuis en de jongens waren buiten aan het spelen. Babette liep vrolijk mee en terwijl ik foto’s aan het maken was liep ze opeens voor de camera. Ik blijf deze foto echt schattig vinden.

10. Mijn favoriete boek film

In juni heb ik niet zoveel boeken gelezen, daarom vertel ik wat meer over mijn favoriete film. Ik zag onlangs ‘The Internship’ en ik vind hem superleuk. Laten we eerlijk zijn, deze film heeft niet zoveel inhoud en is een typische komedie maar ik vind hem geweldig! Ik heb flink gelachen en ik zat volledig in het verhaal. Een goede film volgens mij.

Hoe was jullie juni?

 

 

4 gedachtes over “Recap: Mijn juni 2013

  1. Echt jammer voor je dat school niet lukt. Je lijkt me nochtans een slimme meid! Hoe dan ook, ik ben blij dat je dan toch nog een voor een diploma gaat, want hell yeah, ge zult hem nog nodig hebben 😉 Geniet nu vooral maar van je zomer en van je twee lieve neefjes. Wat volgend schooljaar komt, zie je wel. Go with the flow, zeggen ze dan 😀

Geef een reactie

