Persoonlijk: Hoe zit dat nu eigenlijk met je blog?

minibritopen_1

”Hoe zit dat nu eigenlijk met je blog?” Volgens mij is dit de meest gehoorde vraag van de voorbije weken. Mijn antwoord hierop is altijd ”Ik heb er gewoon geen tijd meer voor.” Maar of ik helemaal met mijn blog wil stoppen? Geen denken aan, daarvoor vind ik het bloggen veel te leuk.

Feit is wel dat mijn ”echte” leven even voorgaat op mijn ”virtuele blogwereld’. Zo stortte ik mij de voorbije weken op een groot project, namelijk het behalen van mijn rijbewijs. Elke dag ging ik acht uur werken om daarna een hele avond rond te rijden met de auto. Maar al het harde werk heeft beloond want *tromgeroffel* ik slaagde in één keer voor mijn praktisch examen en dus ben ik sinds vorige week de eigenaar van mijn rijbewijs. Super natuurlijk, want mijn leren rijden ging in het verleden niet zo vlotjes. Of hoe noem je een uitstapje in de gracht? Mocht je het nog afvragen? Het behalen van mijn rijbewijs was reden genoeg om een fotootje te plaatsen van mijn ultieme droomauto.

Nu mijn rijbewijs eindelijk binnen is kan ik mij focussen op mijn studies die in september starten. Inderdaad, ik begin eindelijk wat volwassen te worden. En dus, hoe leuk ik het bloggen ook vind, het blijft een hobby waar ik niet al mijn tijd in hoef te steken. Wat tot enkele weken geleden echt het geval was. Ik stond op met mijn computer en ging ermee slapen. Niet echt bevorderlijk voor mijn dagelijks functioneren. Nu moet ik nog even rustig uitzoeken wat het best werkt, elke dag een artikel of enkele artikelen per week. Feit is dat ik zeker blijf bloggen.

En dat was het eigenlijk, de komende weken staan er enkele leuke artikelen op de planning. Een kleine tip van de sluier? Oké, een dagcrème van Garnier, mijn eerste ervaring met Arizona Thee, een nieuwe camera, een grote haul en zoveel meer. 

2 gedachtes over “Persoonlijk: Hoe zit dat nu eigenlijk met je blog?

Geef een reactie

