Notd: Pow Green

???????????????????????????????

Sinds gisteren is het officieel, we zitten in een hittegolf. Naast het vele puffen, zweten en dromen van een koude regenbui heeft het warme weer ook heel wat voordelen. De vlinders vliegen door de tuin, de zomerjurkjes kunnen eindelijk uit de kast gehaald worden en op de nagels kan er eindelijk een leuk fel zomerkleurtje. Vandaag toon ‘Pow Green’, een knalgroene/gele kleur die zomer schreeuwt.

???????????????????????????????

‘Pow Green’ is mijn eerste lakje van de Color Show lijn van Maybelline en mijn eerste indruk is positief. Deze nagellakjes vallen onder de term budgetproof, zijn te koop in enkele leuke kleuren en de lak zelf is makkelijk aan te brengen en droogt snel. Een minpuntje is dat de lak wel in strepen trekt, enkele laagjes zijn dus nodig voor een mooi egaal effect.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

‘Pow Green’ is zo’n kleur die ontzettend moeilijk te beschrijven is. Is hij groen of toch eerder geel? Volgens mij hangt het vooral af welke ondertoon je huidkleur heeft want elke swatch op internet is anders. Bij mij neigt ‘Pow Green’ eerder naar een fluogele kleur met groene ondertoon. Een kleur die ik nog niet vaak gezien heb maar wel ontzettend mooi is.

080

Dit lakje heeft mij nieuwsgierig gemaakt naar meer. Het lakje dekt goed, blijft zo’n 3 à 4 dagen zitten en kost 3,99 euro voor 7 ml. Wat kan ik zeggen? Een aanrader.

Te koop in het kruidvat.

2 gedachtes over “Notd: Pow Green

Geef een reactie

