Picture Time #20

large (14)jj

bron: weheartit

Wat is het alweer een eind geleden dat ik jullie een kijkje in mijn leven gaf. Deze keer dus een picture time met foto’s van de juni en juli. Ik kan alvast verklappen dat de voorbije maanden heel plezant waren en waarin dingen gebeurden die een grote invloed hadden op mijn latere leven. Oeh klinkt allemaal zo serieus, maar dat waren juni en juli zeker niet. Ik ging werken als poetsvrouw, ik werd tante van een ontzettend schattig jongetje en ik slaagde voor mijn rijbewijs. Daartussen ging ik schoppen, coctails ontdekken en gewoon genieten van het zonnetje. Op naar de foto’s dus.

002

Eind juni werd het voor het eerst warmer en dus was het tijd voor het eerste ijsje van de zomer. Al dacht mijn hond dat het waterijsje voor haar bedoeld was.

001

Mijn zus is ondertussen al een dikke 7 maand zwanger en ze kan dus niet meer zolang wandelen. Shoppen is uitgesloten maar een kleine wandeling met de hondjes ging nog net. Altijd gezellig.

019

Het voordeel van twee zussen te hebben? De volgende dag ging ik lekker luieren bij mijn oudste en toen nog hoogzwangere zus. Haar hond Timon kwam bij ons liggen en genoot ook van het zonnetje.

0221

Zei ik al dat mijn zusje toen hoogzwanger was? De dag voordat ze moest bevallen zag haar buik er zo uit.

0621

In de buik zat kleine Léon. Het is weer wennen om zo’n kleintje vast te houden maar ik ben een trotste tante.

0721

In Juni was Babette jarig en speciaal voor haar verjaardag kocht mijn zus een hondenzetel. Mevrouw ging meteen liggen poseren in haar nieuwe bed.

82831

Mijn schoonbroer was enkele dagen later jarig en dus was het tijd voor een gezellig etentje met de familie. Een zelfgemaakte kroon kon natuurlijk niet ontbreken.

emile en metie

Terwijl mijn zus met Léon in het ziekenhuis verbleef kwam Emile een paar dagen bij ons logeren. Hij is nu bijna drie jaar oud en hij wordt een echt knuffelbeer. Mij hoor je niet klagen.

006

Elk jaar is er een vrij grote rally in Ieper. Aangezien mijn vriend voor een rallyteam werkt loop ik daar een weekend rond. Deze auto werd bestuurd door twee jonge vrouwen en dat was aan de buitenkant van de auto te zien. Superleuke stickers en woman power want ze reden de rally uit.

025

Het team van mijn vriendje reed ook over het podium.

028

Hoewel het een lange dag en nacht was, was het ontzettend gezellig. Omdat het zo snel afkoelde pikte ik de trui van mijn vriendje in. Heel erg melig, inderdaad.

036

De volgende dag gingen we naar de cinema. Tot 3 minuten voor de film begon zaten we helemaal alleen in de filmzaal. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en eerlijk, ik vond het wel wat creepy om zo’n grote zaal helemaal voor ons twee te hebben.

039

Na het werk ging ik snel even binnen in de C&A. Lang geleden dat ik daar nog iets zag dat ik echt leuk vond maar deze keer lukte het me wel. Ik kocht twee shorts die eruitzien als rokjes. Handig als je net zo als ik soms mijn onvrouwelijke momenten hebt waarbij je vergeet dat je een rokje aanhebt of wanneer de wind je rokje omhoog laat waaien.

072

’s Avonds reden mijn vriend en ik naar zee om een cocktail te drinken. Waarom we zo ver rijden voor een cocktail? Geen idee, het is de sfeer van de cocktailbar. Inclusief rook die uit de cocktails komt. Deze cocktail vond ik trouwens niet zo geslaagd.

073

Na onze cocktail wandelden we nog even door naar het strand. Ik vind het strand ’s avonds zo’n speciale sfeer hebben.

077

078

Tijdens een wandeling kwamen we toevallig een ezel tegen en wat was hij lief. Hij stak zijn neus de hele tijd door de draad zodat we hem zouden aaien. Hoewel ik niet zo’n liefhebber ben van paarden en ezels heeft deze mijn hart wel veroverd.

087

Ik heb een zwak voor oude auto’s en dus was mijn dag goed toen ik een rit oldtimers voorbij zag komen.

982

Sinds kort heb ik een nieuw favoriet drankje. De Blueberry Whit Tea is echt heerlijk zoet en verfrissend tijdens deze warme dagen. Heerlijk.

8255

Ik moest even lachen toen ik deze foto nam.

005

Vtm Terreza was onlangs in Roeselare en hoewel het niet zoveel voorstelde hadden we toch een leuke avond.

schoenen

Ik ben al jaren op zoek naar de perfecte sandalen maar ik vond nooit een paar dat volledig naar mijn smaak was. Toen ik deze kleurrijke exemplaren zag was ik meteen verliefd. Deze komen trouwens van de Promod.

0971

Wat groeit Léon toch snel, hij is sinds vorige week een maand oud en hij is een flinke baby geworden. Ik blijf hem echt zo’n schatje vinden.

055

Enkele weken terug waren we uitgenodigd bij vrienden en als dessert kregen we taart, verse fruitsla, ijs, chocolade, aardbeien en nog ander lekkers. Volgens mij is dit het lekkerste dessert dat er bestaat.

973

En dan was het eindelijk zo ver. Mijn examen voor mijn rijbewijs. Ik heb er lang over gedaan maar uiteindelijk lukte het me in één keer. Super dat ik nu overal met mijn autootje naar toe kan.

979

Bij een rijbewijs horen pasfoto’s en dus ging ik naar de fotograaf. Ik vind het altijd grappig om pasfoto’s te laten nemen. Om de één of andere reden sta ik er altijd zo grappig op.

6 gedachtes over “Picture Time #20

  1. Wat een super leuke dingen. En natuurlijk gefeliciteerd. Een baby blijft toch altijd bijzonder en al helemaal als je kijkt hoe snel ze groeien ;o En wat heerlijk dat je nu lekker je rijbewijs hebt, ik heb hem op 11 september 2012 gehaald en ik kan niet meer zonder;D

  2. Aaah, leuke foto’s! 🙂 Wauw, ze groeien echt als kool joh! Het is en blijft een poppetje. 🙂 Gefeliciteerd met je rijbewijs, like a booooooooss! Heerlijk dat je nu overal naar toe kan schuren. Ik haat het om pasfoto’s te maken, op één of andere manier kijk ik retarded.. maar mijn laatste ID is echt goed gelukt. Ben er trots op. :”D

Geef een reactie

