New in: Nikon D3100

CSC_0232

Na meer dan twee jaar bloggen heb ik de grote stap eindelijk gewaagd, ik heb een spiegelreflex aangeschaft. Laten we eerlijk zijn, het werd wel nodig dat mijn foto’s kwalitatief wat beter werden en dus werd de aankoop van een nieuwe camera echt nodig. Uiteindelijk is het de Nikon DS3100 geworden. Een basis spiegelreflex die momenteel al meer dan genoeg knopjes heeft voor mij.Β 

Wat kan ik nog zeggen, ik ben zo blij met mijn eerste duurdere aankoop en ik hoop dat ik de camera snel onder de knie heb. Het voorbije weekend ging ik alvast aan de slag om mijn eerste (niet zo professionele) foto’s te maken. Wat een verschil met mijn compacte camera! Nog een voordeel, nu kan ik mezelf ook eindelijk eens uitleven met filmpjes maken. Ik kan niet wachten. Maar voor nu, enkele van mijn eerste foto’s met mijn nieuwe camera.

Mac

Babette2

lucht

Babette3

CSC_0018

parfum

ik

108

Babette

mac1

laika

juwelen

nagels

doosje

8 gedachtes over “New in: Nikon D3100

  1. Prachtige foto’s en super camera! Ben zelf al lang aan het twijfelen of ik voor een spiegelreflex zou gaan (en welke dan), maar voorlopig houdt ik het bij een kleine digitale camera. πŸ™‚

Geef een reactie

