Outfit Waterfall Skirt

026

Yes, ik heb eindelijk een waterfall skirt kunnen scoren. Ik weet niet meer wanneer mijn liefde voor dit soort asymmetrische rokken ontstaan is maar omdat ik zo klein ben lukte het me niet om een goed model te vinden. (Lees, een model dat mij er niet als een dwerg doet uitzien). Uiteindelijk vond ik tijdens de solden een koraalrode jurk die aan de achterkant iets langer komt dan aan de voorkant. Ik vind hem het leukst wanneer ik er een simpele tanktop overdraag gecombineerd met mijn vrolijke sandalen en een felgekleurde ketting. Heel erg simpele outfit dus, maar brengt meteen wat zomer.

010

014

018

017

Q: Wat vinden jullie?

7 gedachtes over “Outfit Waterfall Skirt

  1. Pingback: Outfit Waterfall Skirt | kortingcodes.be

  2. Pingback: No Title | kortingcodes.be

  3. Pingback: No Title | kortingcodes.be

Geef een reactie

