Look: I’m feeling a little blue today

106

Toen ik nadacht welk soort look ik wou maken bedacht ik me dat het al heel lang geleden was dat ik me nog volledig opgemaakt had (ja hoor dames, de magie van het make-uploze gezicht bestaat echt!). Daarom besloot ik meteen voor de spannende weg te gaan en voor kleur te kiezen. Maar dan wel op een subtiele en draagbare manier.

103

Ik koos ervoor om mijn twee favoriete kleuren met elkaar te combineren. Goud en mintgroen. Ik blijf dit een super combinatie vinden. Voordat ik aan de look begon bracht ik oogschaduwbasis aan om daarna een gouden kleur oogschaduw op de buitenste helft van mijn ooglid aan te brengen. De rest van mijn ooglid kreeg een mintgroene kleur die ik daarna in de gouden kleur blende. Onder mijn wenkbrauw bracht ik een witte highlighter aan. Eenmaal geblend maakte ik een winged eyeliner en bracht ik enkele laagjes mascara aan op mijn wimpers.

110

Voor het eerst sinds lang besloot ik mijn wenkbrauwen in te vullen. Van nature heb ik best dikke wenkbrauwen die niet veel werk vragen. Ik besloot voor een bruin/rode oogschaduw te kiezen die matcht met mijn rode haren. Ik weet niet goed wat ik van het effect vind, stiekem verkies ik een iets donkere oogschaduw om wat contrast met mijn haren te creëren. Wat vinden jullie?

121

Mijn lippen vulde ik in met een nude lippenpotlood om daarna een nude lippenstift aan te brengen. Hoewel ik steeds meer hou van felle lippen vind ik dit soort zachte lippen ook wel leuk staan.

De rest van mijn make-up hield ik sober. Enkel wat concealer onder mijn ogen en een subtiele blush op mijn wangen.

111

Wat vinden jullie van de combinatie goud/mintgroen?

4 gedachtes over “Look: I’m feeling a little blue today

Geef een reactie

