Outfit of the day: Gent

0181

Na meer dan twee jaar foto’s nemen in mijn tuin durfde ik het eindelijk aan om outfitfoto’s te schieten buitenshuis. Locatie van dienst was hartje Gent, één van mijn favoriete steden. Het was wennen om niet te poseren voor mijn statief met camera, maar wel voor mijn vriendje die op zijn beurt voor het eerst de rol van fotograaf op zich nam. De outfit die ik droeg was casual want ik moest een hele middag wandelen. Platte schoenen dus gecombineerd met mijn nieuw jurkje (check dat kanten kraagje!) en mijn favoriete jeansjasje. Mijn haar droeg ik in een paardenstaart met strikje en verder had ik mijn handtas mee die ik jaren geleden kocht in Zweden. Heel erg simpel maar dat is wel fijn bij zo’n middag slenteren.

1551

0921

1491

0171

1501

Jurkje – New Look
Jeansjas – Pimkie
Ballerina’s – New Look
Handtas – winkeltje uit Zweden
Strikje – Veritas

Q: Wat vinden jullie?

4 gedachtes over “Outfit of the day: Gent

Geef een reactie

