Essence – English Rose

026

013

016

003

Waar is de tijd dat ik bij elke stop in het Kruidvat een flesje nagellak kocht? Lang, lang geleden, eigenlijk kon ik niet meer denken wanneer ik mijn nagels voor het laatst een kleurtje gaf. Het is gewoon zo’n werk om netjes te lakken en daarna met de vingers te wapperen tot die lak eindelijk droog is. Onlangs liet ik me toch weer verleiden en kocht ik een prachtig oudroze lakje van Essence met de naam ‘English Rose’. De kleur is het best te omschrijven als een oudroze kleur die net iets donkerder is dan de vele andere oudroze lakjes die in de winkels te vinden zijn. Prachtig kleurtje die mooi staat bij elke huidkleur.

‘English Rose’ ligt nog niet lang in de rekken maar hij trok meteen mijn aandacht. En niet alleen door zijn prachtige kleur want wat een heerlijk lakje is dit. Door het brede borsteltje kun je je nagel in één beweging lakken en omdat de lak zoveel kleur bevat dekt hij al na één laagje. Daarboven droogt hij ook nog ontzettend snel.

Ik weet niet wat Essence met de nieuwe lakjes gedaan heeft maar wauw ik ben onder de indruk. En dat voor 1.69 euro per stuk. Meer van dat!

 

9 gedachtes over “Essence – English Rose

Geef een reactie

