Pictures: Boswandeling

016

Wat te doen op een saaie zondagnamiddag? Wel onlangs ging ik samen met mijn vriend het bos in. Totaal onverwacht kwamen we enkele heel erg mooie plekjes tegen die ik vastlegde op foto. Ergens wel jammer dat je pas via je camera al die prachtige plekjes in de natuur ontdekt. Ik had alvast een gezellige middag en maakte er twee paardenvriendjes. Geslaagde boswandeling dus!

0211

0231

025

002

051

 

8 gedachtes over “Pictures: Boswandeling

  1. Prachtige foto’s! Dit vind ik ook zo fijn om te doen. Lekker de hele middag het bos of strand in gaan en alles mooie natuurlijke dingen vastleggen šŸ™‚

Geef een reactie

