Essence glow tinted lip balm – 01 Light up!

037 045

Sinds kort is het weer officieel herfst. Dit wil dus zeggen dat het weer tijd wordt voor verkoudheden, droge huid en gebarsten lippen. Vooral van het laatste had ik het voorbije jaar veel last. Dit jaar besloot ik het anders aan te pakken en ik kocht een lipbalsem van Essence. Leuk detail, de lippenbalsem is licht gepigmenteerd en geeft een subtiel kersenrood/roze kleurtje af.

De lippenbalsem komt in een vrolijke verpakking met draaisysteem en is te koop in drie verschillende kleuren. Ik kocht kleur ’01 Light up!’ en volgens mij is dit de ‘donkerste en felste’ van de drie.

Swatches – niets op de lippen

054

Met ‘Light up!’ 

060

Inderdaad voor een lippenbalsem komt er best wel wat kleur vanaf. Ook voelt hij ontzettend zacht en romig aan en heb ik het gevoel dat hij echt iets met mijn lippen doet. Het enige wat ik kan opmerken is de vrij opvallende zoete (chemische) geur. Nu heb ik persoonlijk geen probleem met dit soort geurtjes maar ik kan me wel voorstellen dat dit niet voor iedereen het geval is. Verder ben ik echt tevreden over dit product. Ondertussen is hij al onmisbaar geworden in mijn pennenzak, zodat ik tijdens de les snel even mijn lippen kan verzorgen.

Om af te sluiten nog even een full face. Zo zie je goed hoeveel pigment deze lippenbalsem wel bevat.

072

Te koop in het kruidvat voor 2,39 euro per stuk

 

3 gedachtes over “Essence glow tinted lip balm – 01 Light up!

  1. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

