Shoplog: Kruidvat & Berka schoenen

040

042

Niets hatelijker dan ontdekken dat al je basis make-up op is. Het werd dus tijd om even het kruidvat binnen te gaan. Uiteindelijk kocht ik nog enkele andere spulletjes dan ik had gedacht. Zo kwam ik behalve mijn favoriete getinte dagcrème van Essence ook nog thuis met een concealer van Essence, een oogschaduwpotlood en een echt herfstnagellakje van NYC. Aan de kassa kreeg ik er nog eens een gratis handzeep van het merk Kruidvat bovenop. (Was het maar elke dag, dag van de klant). Daarnaast kocht ook een paar schoenen voor in de herfst. Hoewel ze er best stoer uitzien staan ze ook superlief onder een jurkje. Missie herfstschoenen geslaagd dus!

Hebben jullie de laatste tijd leuke spulletjes geshopt?

3 gedachtes over “Shoplog: Kruidvat & Berka schoenen

Geef een reactie

