Eerste indruk: Essence & NYC

492

Het uittesten van nieuwe producten vergelijk ik graag met het inlopen van nieuwe schoenen. Sommigen zitten meteen goed terwijl anderen je eerst heel wat pijnlijke voeten bezorgen voordat ze voelen als slofjes. Dat bracht me op een idee voor een nieuw soort artikel. Meestal schrijf ik pas een review nadat ik het product enkele weken uitgetest heb. Maar soms is mijn eerste indruk na die weken helemaal veranderd.

Daarom dus dit eerste indruk artikel over drie producten die ik afgelopen zaterdag kocht. Ik laat jullie vandaag kort kennis maken met mijn nieuwe aankoopjes zonder dat ik te diep inga op de review (deze komt later, na heel uitgebreid testen). Een beetje zoals we samen make-upjes zouden uittesten in de winkel. Gezellig toch? En binnenkort kunnen we vergelijken of deze producten de aankoop echt waard waren.

Essence – Stays No Matter What Eyepencils & Shadow 07 Whipped White Frosting

495

Toen ik voor het schap van Essence stond werd ik meteen verliefd op de ”Stays No Matter What Eyepencils & Shadow”. Dit zijn een soort van dikke potloden die je als oogschaduw(basis) of oogpotlood kunt gebruiken. Volgens mij zijn ze vergelijkbaar met de Jumbo Pencils van NYX.

Ik kocht de kleur ”07 Whipped White Frosting”. Een prachtige champagnekleur waarvan ik meteen wist dat hij supermooi zou staan als highlighter. En inderdaad na een snelle swatch bleek dat de kleur prachtig is. Het potlood voelt zacht aan, maar smeert niet goed uit. Eenmaal op mijn hand zat de swatch vast en moest ik al boenen voordat hij eraf wou. Mijn eerste indruk van deze is alvast positief!

500

Essence match 2 cover! Cream concealer 

506

Ik had dringend nood aan een nieuwe concealer en toen ik dit doosje zag liggen moest ik meteen denken aan Bobbi Brown. Stiekem was dat ook de reden waarom ik voor deze concealer koos. Wat een schattig doosje. Voordeel voor mij is dat beide kleuren best licht zijn waardoor ik de perfecte kleur krijg als ik ze meng.

Bij het swatchen merkte ik meteen dat de concealer heel zacht aanvoelt, veel kleur afgeeft en makkelijk aanbrengt. Ik ben alvast benieuwd geworden om deze uit te testen!

515

NYC – money never sleeps

525

Het eerste wat ik dacht toen ik dit flesje zag staan was ”wauw, wat is deze mooi!”. Volgens mij de perfecte herfstkleur en de perfecte basiskleur voor glitter. In het verleden had ik enkel goede ervaringen met de lakjes van NYC dus ik ben benieuwd hoe deze er op mijn nagels uit zal zien.

Een minpuntje die me meteen opviel was de geur. Zo’n echte typische opvallende nagellakgeur. Niet mijn ding. Al maakt de speciale kleur wel alles goed.

523

En nu ga ik aan het testen.

Van welk product willen jullie zeker een review zien en willen jullie vaker dit soort ”eerste indruk” artikels lezen? 

4 gedachtes over “Eerste indruk: Essence & NYC

Geef een reactie

