Wat ik deze herfst in mijn kledingkast wil zien hangen..

Sinds enkele weken zijn we weer herfst en dat wil dus zeggen dat het tijd wordt voor wat nieuwe winterkleren. Mijn zomerjurkjes, sandalen en tanktops zijn ondertussen opgeborgen, klaar om vervangen te worden door dikke truien, warme sjaals en winterjassen. Vandaag toon ik jullie even welke items ik dit seizoen zeker wil scoren.

collage

1Forever 21; €12,90 Ik heb nood aan een simpele basissjaal. Ik merk dat sinds ik terug met de fiets naar school moet, het ’s morgens onwijs koud kan zijn. Zo’n grijze sjaal past bij alles en hij ziet er lekker warm uit. 

2. Forever 21; €8,90 Hoe schattig is die muts niet? Wit met een grote kwispel bovenop. Maar wat ik het leukst vind zijn de zwarte hartjes op de muts. Ik mag dan bijna 22 jaar worden, ik voel me zejer nog niet te oud voor zo’n hartjesmuts.

3. Forever 21; €11,00 Witte handschoenen met bovenop een strik. Yes please! Al weet ik niet goed wat ik moet vinden van de combinatie handschoen/want. Handig om te sms’en maar geef mij toch maar zo’n echt dik paar ouderwetse wanten. Die houden mijn handjes tenminste warm.

4. Hema; €8,95 Dit soort handschoen vind ik altijd heel mooi bij anderen maar bij mezelf vind ik het maar vreemd. Het lijkt alsof mijn handen veel te groot tonen en dus koop ik ze nooit. Maar ik blijf ze leuk vinden. Dit model is trouwens te schattig. Simpel grijs met een klein strikje.

 

collage1

5. Forever 21; €24,00 In de herfst leef ik in dikke truien. Dit korte model met glitters is echt helemaal mijn ding. Het model is zo simpel dat de trui perfect naar school kan gedragen worden terwijl de glitters er iets speciaal van maken. Ik ben trouwens op zoek naar een dikke crop trui (Of hoe noem je dit?) voor op een broek die wat hoger komt. Lijkt me heel erg mooi.

6. Forever 21; €27,00 Een harige witte trui met zwarte dots, kan het nog fouter? Maar stiekem vind ik deze zo leuk. Hij lijkt me superwarm en makkelijk te combineren. Al vrees ik dat deze door de harige stof snel kapot gaat in de was.

7. Forever 21; €29,00 Ik zeg al maanden dat ik een jeansblouse wil. Maar ik koop ze nooit. Dit model vind ik tegelijk stoer en vrouwelijk. Vooral dat geruit stukje stof vind ik echt mooi staan tegen de jeans. Jammer dat hij aan de dure kant is.

8. Forever 21; €54,00 Mijn winterjas dit jaar? Ik hoop dat het zo’n warme parka wordt. Ik vind dit model zo mooi bij anderen en ik heb besloten om er dit jaar ook eentje te kopen. Niet meteen mijn stijl maar soms kan verandering wat goed doen. dit model vind ik mooi door de witte wol binnenin en het vrouwelijke model.

Oeps ik zie nu pas dat het merendeel van de artikelen van de Forever21 komt. Het is een bescheiden lijstje geworden maar ik hoop toch enkele dingen (de hartjesmuts en parka!!) te kunnen scoren. 

Wat is jullie favoriete item?

 

4 gedachtes over “Wat ik deze herfst in mijn kledingkast wil zien hangen..

  1. De trui met ballen! Dat wordt dan even webshoppen voor jou :D. Ik ben zo lucky dat, dankzij mijn Amerikaanse vriend, ik samen met hem twee keer per jaar naar de States ga om zijn familie te zien (en om lekker te shoppen!)

Geef een reactie

