Mijn make-up stash in foto’s

 

 

066

In die jaren dat ik blog, heb ik veel te veel geld uitgegeven aan make-up en nagellakjes. Volgens mij gaat elke beautyblogger wel door zo’n fase waarin het lijkt alsof je de winkel letterlijk leegkoopt, gewoon om de producten te kopen. Inmiddels ben ik uit die fase en ben ik gelukkig met hoe mijn stash er op dit moment bijligt. En hoe ik mijn producten opberg want ik heb me rot gezocht achter een manier die goed werkte voor mij. Ik ben geëindigd met een opbergsysteem die ik het liefst omschrijf als ordelijke chaos. Alles heeft zijn eigen plek maar echt net krijg ik het niet. In dit artikel geef ik jullie een kleine sneek peek in hoe ik alles opberg.

065

Ik berg mijn producten op in een ikea kast met drie laden. Niet zo’n standaard helmer kastje maar een echte stevige kast die later leuk in de badkamer kan staan. Hij is trouwens wit maar de schuifjes hebben een doorzichtig plastieken structuur. Bovenop bewaar ik mijn parfums, kwasten en een plantje om er wat sfeer in te brengen. Mijn kwasten bewaar ik trouwens in oude (schoongemaakte) confituurpotjes waarin ik steentjes legde. HIerin blijven mijn kwasten mooi rechtop staan. Heel erg budget maar staat wel leuk.

043

In de eerste lade zit alles wat met ogen te maken heeft. Palettes, oogschaduw, mascara’s,.. noem maar op. Volgens mij is dit de lade die het meest vol zit maar hé oogschaduw kun je nooit genoeg hebben. Op gebied van merken heb ik van alles wat, zo staat mijn naked palette van Urban Decay in dezelfde rij als mijn sleek palettes. Een groot verschil in prijs maar eerlijk niet zo’n groot verschil in kwaliteit. Al blijft mijn Urban Decay palette nog altijd mijn kindje. In deze lade zie je trouwens ook wat ik bedoel met ‘orde met chaos’. Alles heeft zijn eigen plek maar toch lijkt het niet zo opgeruimd.

046

047

In de tweede lade liggen al mijn lipsticks, lipglosses, verzorgingsbalsems en lipstains. Deze bewaar ik netjes in een kartonnen doos opgevuld met kleinere doosjes (waarop cupcakes staan. Hoe schattig.). Hier ook weer een mengeling van allemaal verschillende merken, al merk ik dat ik vooral lipsticks van Catrice heb.

053

052

In de laatste lade liggen al mijn gezichtsproducten. Een mandje vol blushes en een mandje vol poeder, crèmes, foundation en concealers. Hier merk ik dat ik vooral budgetproducten heb. Enkel in de blushes is wat MAC te vinden maar verder, allemaal sleek, catrice of Essence. Omdat ik geen plek vond voor mijn verzorgingsproducten liggen deze achterin deze lade. Inclusief vier pakken watjes (met dank aan mama).

062

058

Boven mijn Ikea kast hangt een kleiner wit kastje waarin ik al mijn nagellak opberg. Bovenop staan mijn iets oudere parfums en wat kaarsjes. Eigenlijk kan ik hier niet meer over zeggen dan dat dit kastje de eyecatcher van mijn kamer is. Al blijft het vreselijk om de juiste kleur te vinden.

En nu mijn vraag aan jullie, hoe berg jij je make-up op?

 

7 gedachtes over “Mijn make-up stash in foto’s

  1. Sinds vorige week berg ik mijn make-up anders op, omdat ik eindelijk weer een bureau heb. Ik heb het in één lade liggen. En in die lade heb ik een bestek bak gelegd, echt ideaal. Het geeft een hele mooie uitstraling, vind ik zelf. Daarbij heb je het ook geordend. Mijn make-up kwasten heb ik op mijn bureau staan in een glazen vierkante vaas met grind erin.

Geef een reactie

