Picture time #22

large1

Sinds dinsdag is het oktober, wat vliegt de tijd toch snel. Het leek me daarom leuk om vandaag een picture time artikel te schrijven. Even terugkijken wat er de voorbije maand allemaal gebeurd is. Voor mij was september een maand met een nieuw begin, met enkele dagen die ik voor altijd zal blijven herinneren. Maar september was vooral de maand waarin ik enkele nieuwe dingen uitprobeerde en waarin ik tante werd van een ongelofelijk schattig meisje.

collage1

Lakje van Gosh voor een euro in de uitverkoopbak van het kruidvat gescoord – mijn eerste zelfgemaakte peplum top – nieuwe oorbellen – zelfgemaakte kussenslopen – leren voor school – doopfeest van Léon met superlekkere taart – Babette werd grote zus van Amy – vlinder die op de was van Amy gaat zitten – Kijk even wat een schattige doopsuiker

collage2

Tijdens een wandeling vriendjes worden met een lieve ezel en paard –  Kijk ze lief poseren voor de camera – verse bessen aan de struiken – samen met het vriendje – foto’s maken voor men blog – techniek van twee staarten om fake lang haar te krijgen – nieuwe schoenen – tweedehands zomerjurkje gescoord van zus

collage3

Onze eerste cache gevonden – ’s nachts in een bunker in best eng – Even poseren – Ieper by night, Prachtig toch – madeliefjes op mijn nagels, al werd dit een kleine fail – opnieuw geocaching met het vriendje – prachtige natuur – even lief doen met het vriendje

collage4

nieuw vintage jurkje – Babette blijft nu bij men zus maar ze wordt gemist – een ouderwets kapsel uitgeprobeerd -glitters op men nagels – prachtige zonsopgang – libelle gespot – zie je de cache hangen in de bomen? – als een echte avonturier op stap ‘”uhum” – wandelen langs het water

Hoe was jullie september?

2 gedachtes over “Picture time #22

Geef een reactie

