Mijn Everyday Make-up – Fall Edition

010

007

055

Dat het lente is betekent dat ik mijn make-up routine opnieuw aangepast heb. Weg met de felle kleuren op de lippen, welkom donkere subtielere kleuren. Omdat ik de laatste weken elke dag ongeveer dezelfde look gedragen heb leek het me leuk om deze jullie even te tonen. Hij is heel rustig met een opvallende eyeliner. De producten die ik gebruik zijn een mengeling van budget met high end. Al merk ik dat ik steeds liever de producten van Essence gebruik. Dit is dan ook te zien in het lijstje van de gebruikte producten.

Essence – My Skin Tinted Moisturizer “Light Skin”
Essence – Macht 2 cover Cream Concealer
Catrice – LE Candy Shock Multicolour Highlighter C01 Vanilla Love
Urban decay – Naked Palette
Essence – Stays no matter what Eyepencil & Shadow 07 Whipped White Frosting
Essence – Stays no matter what waterproof eyeliner pen
Essence – Kajal Pencil Black
NYC – Big Bold curl mascara
MAC – Mineralize blush ”Love Joy”
MAC – LE Archie’s Girl blush ”Cream Soda”
MAC – Cremesheen Lipstick ”Modesty”
Park Avenue – Lipgloss ”03”

Q: Hebben jullie ook een typische herfstlook?

3 gedachtes over “Mijn Everyday Make-up – Fall Edition

Geef een reactie

