Filmpje: 10 minute make-up challenge

Lang geleden dat ik nog een filmpje opnam, maar vandaag zien jullie hoe ik de 10 minute make-up challenge ervan af bracht. Rode lippen en een winged eyeliner in 10 minuten? Wel het lukte me en ik had zelf nog wat tijd over om het wat netjes af te werken. De komende weken zien jullie trouwens ook nog de 5, 3 en 1 minute challenge verschijnen. Al wordt dat een iets stressvollere onderneming vrees ik.

045

044

Nog even een lijstje van alle gebruikte producten

Essence – My Skin Tinted Moisturizer “Light Skin”
Essence – Macht 2 cover Cream Concealer
Catrice – LE Candy Shock Multicolour Highlighter C01 Vanilla Love
Urban decay – Naked Palette
Essence – Stays no matter what Eyepencil & Shadow 07 Whipped White Frosting
Essence – Stays no matter what waterproof eyeliner pen
Essence – Kajal Pencil Black
NYC – Big Bold curl mascara
MAC – LE Archie’s Girl blush ”Cream Soda”
Essence – lip liner 08 Red Blush
NYC – Electra

4 gedachtes over “Filmpje: 10 minute make-up challenge

Geef een reactie

