NYC – Money never sleeps

blog 037

blog 044

blog 033

blog 046

Money never sleeps, ja dat klopt wel. Zo kon ik een weekje terug ook niet weerstaan aan een flesje blauw/groen goud in de schappen van het Kruidvat. Waarom ik zo betoverd werd door een simpel nagellakje. Wel de kleur is in één woord gezegd prachtig. Ik beschrijf hem als een donkergroene/blauwe kleur vol fijne groene glitters. Deze glitters zie je vooral wanneer de zon erop schijnt. Dit is zo’n lakje die je naar je nagels laat staren, willen of niet. Ik ben nu al zeker dat dit mijn favoriete winterlakje wordt.

Behalve de prachtige kleur is ook de kwaliteit goed. Het lakje dekt na twee laagjes en droogt snel. Het heet dan ook niet voor niets ‘quick dry nailpolish’. Wel heeft de lak een vrij opvallende chemische geur en heb je een goede topcoat nodig als je hem wat langer op je nagels wil houden. Anders krijg je na een tweetal dagen al enkele chips. Maar al bij al, een fijn lakje met een prachtige glitter erin.

Te koop voor €2,49 in het kruidvat.

3 gedachtes over “NYC – Money never sleeps

Geef een reactie

