Tag: Hoe groot is jou stash?

foto7

Vorige zondag las ik de ‘Hoe groot is jou stash?’ op de blog van Tara. Ze vertelde daarin hoeveel producten ze in haar stash had. Het maakte me meteen nieuwsgierig naar mijn stash, want ik zeg vaak dat ik veel te veel make-up heb. Dus ik besloot om zelf ook maar eens aan het tellen te gaan. Hier zijn de schokkende resultaten.

foto1foto2

Als het op gezichtsproducten aankomt is het alles of niets. Blushes, foundations en concealers heb ik genoeg voor enkele jaren. Bronzers, highlighters en primers daarentegen zijn nieuw voor mij en dus heb ik er nog niet veel van. Al blijf ik het wel prachtige producten vinden.
foto3
 
foto4
Ik heb best volle wenkbrauwen waardoor ik ze niet elke dag hoef bij te werken. Daarom dat ik nog nooit een wenkbrauwpotlood of poeder gekocht heb. Van oogschaduw en oogpotloden heb ik er trouwens even genoeg.
foto5
Ik kan het niet meer ontkennen, lipsticks zijn mijn favoriete make-upproduct. Misschien daarom dat ik ze maar blijf kopen.
foto6
Wel, wat moet ik hier nu op zeggen. Ik heb veel te veel make-up. Misschien wordt het hoog tijd om mijn hele stash eens goed onder handen te nemen en enkele dingen weg te gooien. Wat denken jullie?
Q: Van welk product hebben jullie er het meest?
 

4 gedachtes over “Tag: Hoe groot is jou stash?

Geef een reactie

