Fall: mijn zes favoriete lipsticks

186

De herfst is terug in het land en dat heb ik geweten. ’s Avonds foto’s nemen blijkt een grotere opgave dan gedacht. Oké laten we eerlijk zijn de meeste foto’s zijn mislukt maar ik wou dit artikel toch vandaag online hebben. Dus inclusief de mislukte foto’s.

Vandaag wil ik het hebben over mijn favoriete lipsticks voor in de herfst. Ik heb enkele kleurtjes uitgezocht die ik het liefst draag tijdens dit seizoen.

Essence – LE Rosewood Hood

199

201

005

Wanneer je de puntjes in de lipstick wegdenkt komt een prachtige nude kleur tevoorschijn. De perfecte subtiele bruine kleur die perfect past bij alles. één minpuntje, deze lipstick kwam uit een vroegere limited edition van Essence, waardoor hij niet meer te koop is.

Park Avenue – kleur 11

207

210

022

Mijn favoriete kleur van vorig najaar was deze donkerroze/paarse kleur. Iets donkerder dan ik gewoonlijk op mijn lippen smeer maar ik blijf verliefd op deze kleur. De kleur omschrijf ik het liefst als een bessenkleur. Zo’n kleur die overal bij past en die zowel mooi staat bij een subtiele of bij een zware ooglook. Ik vrees dat dit opnieuw mijn favoriete herfstkleurtje wordt.

MAC – Gel

218

222

007

Ik kocht deze lippenstift zonder ik het wist doordat de doosjes in de winkel verwisseld waren. Maar dit blijft één van mijn favoriete lipsticks voor tijdens regenachtige dagen. Door de gouden glitter tovert hij de zon op mijn lippen. Dit blijft één van de vreemdste maar mooiste lipsticks die ik ooit zag.

Rimmel – By Kate Moss lipstick 01

228

229

040

Het is weer tijd voor rode lippen. Dit blijft mijn favoriete rode lipstick ooit. Hij blijft de hele dag zitten en is lekker fel. Perfect voor die dagen waar ik wat kleur op mijn lippen wil. Geen idee waarom maar rode lippenstift blijf ik echt iets voor in de herfst en winter vinden. Zo’n echte donkere dagen kleur.

NYX – Tea Rose

230

240

020

In de zomer draag ik bijna constant roze lippen. Dit jaar wil ik dit ook doortrekken naar de herfst. Al denk ik dat ik mijn roze lippen wel ga combineren met een echte donkere ooglook. Lijkt me een mooi contrast. Mag ik nog even zeggen dat de lipsticks van NYX zo romig zijn en een fijne structuur hebben.

MAC – Modesty

245

249

013

Opnieuw roze lippen maar dan de subtielere versie. Deze lipstick draag ik het hele jaar door, gewoon omdat ik het zo’n mooie kleur vind. Een beetje mijn lippen maar dan mooier. Dit is stiekem mijn favoriete kleurtje van mijn lipsticks.

178

De herfst bevat veel bruin/oranje tinten maar op mijn lippen kies ik vooral voor de roze/nude tinten. Behalve mijn rode lipstick dan. Vreemd toch, dat we onze make-up ook aanpassen aan het seizoen? Wat is jullie favoriete lipstick?

5 gedachtes over “Fall: mijn zes favoriete lipsticks

  1. Nah je foto’s zijn niet mislukt hoor, het word weer sneller donkerder ,maar je foto’s zijn duidelijk hoor! Wat een prachtige lipsticks zitten er tussen. De rode lipstick van Rimmel heb ik ook, ik gebruik hem echt te weinig. Ik vind hem erg opvallend en dus wennen, haha. Het is inderdaad wel een mooie rode kleur.

  2. Wauw, uniek dat je toch de gouden glitters mooi vindt, ondanks dat het niet de lipstick was die je wilde hebben.😀 Ik vind hem je ook goed staan, zo warm.🙂 De Rimmel lipstick met Kate Moss nummer 01 staat je ook echt prachtig. I love love love rode lipsticks.🙂 Ik ben zelf gek op Backstage van Revlon, donker en paarsachtig bordeaux.

Geef een reactie

