Filmpje: unboxing elf pakketje

Unboxing filmpjes zijn zonder twijfel één van mijn favoriete filmpjes op youtube. Het concept om pakketjes uit te pakken voor camera is net alsof je zelf flink geshopt hebt. Toen ik maandag een pakketje van de webshop ELF kreeg leek het me leuk om zelf eens zo’n unboxing filmpje te maken.

En inderdaad het filmpje is wat donker maar ik kon niet wachten om mijn spulletjes uit te pakken en dus filmde ik ’s avonds. Betere foto’s en uitgebreide reviews van de producten volgen in de loop van volgende weken.

Voor nu alvast veel plezier met kijken.

Q: Kenden jullie deze webshop al?

Een gedachte over “Filmpje: unboxing elf pakketje

Geef een reactie

