#BAZENTAG = GRAPPIGE ACTIVITEITEN

093

Mijn favoriete Nederlands beautyblog? Wel de blog die ik elke dag moet gelezen hebben is die van Cynthia, beter gekend als beautykoning. Vorige zomer maakte ze een tag vol bizarre vragen. Toen ik hem onlangs tegenkwam op beautiesatwork besloot ik dat het tijd werd om hem zelf even in te vullen. Oké, hier gaan we…

Waar was je drie uur geleden?

Ik zat op school en was druk bezig een test aan het maken over computers, internet en andere informaticagerelateerde onderwerpen. Ik weet mijn punten nog niet maar mijn gevoel zegt me wel dat het redelijk gelukt is.

Heb je ooit krijt gegeten?

Volgens mij heb ik als kind wel eens aan een krijtje geproefd. Geen idee hoe het smaakte, maar waarschijnlijk niet al te best aangezien ik nooit meer krijtjes gegeten heb.

Is er binnen vijf meter een roze item?

Ik had bijna neen geantwoord toen ik de slaapmat van de franse bulldog van mijn zus spotte. Aangezien Babette een meisje is, is haar matje roze met zwarte en witte lijnen. Verder niets roze in mijn buurt te bespeuren.

 Wanneer was je voor het laatst in de stad?

Mijn school ligt midden in de stad dus daarnet nog. Maar de laatste keer dat ik echt in de stad was, moet vrijdag geweest zijn. Vieren van het vriendje zijn verjaardag, je weet wel.

Draag je op dit moment sokken?

Als het net als vandaag koud is kom ik niet buiten zonder een paar dikke sokken. Momenteel heb ik een paar witte sokken met fietsen aan mijn voeten.

large

Wanneer was de laatste keer dat je buiten de stad was?

Oei, hier moet ik toch even over nadenken. Volgens mij moet dat twee weken terug geweest zijn. Toen ging ik ’s avonds shoppen in de K van Kortrijk.

Was je vijf dagen geleden nog naar de bioscoop geweest?

Neen. De laatste film die ik ging kijken was ‘we’re the millers’ en wat heb ik gelachen. Volgens mij één van de beste komedies die ik ooit zag. Ik probeer wel af en toe naar de bioscoop te gaan, jammergenoeg wordt zo’n avondje cinema steeds duurder en duurder.

Wat was het laatste wat je hebt gedronken?

Een glas limonade tijdens het avondeten. Ik weet het, slecht, maar ik had er gewoon even zin in.

Wat draag je op dit moment?

Een warme rode trui, jeans en dikke slofjes. Ik ben nog niet zo lang terug van school en behalve mijn slofjes heb ik nog dezelfde kleren als voor school.

Was jij de auto? Of laat je het doen?

Ik heb nog geen eigen autootje maar als ik er eentje koop dan ga ik hem zelf wassen. Ik vind het wel leuk, auto’s wassen in de self-carwas. Aan de echte carwash vind ik maar niets, stiekem vind ik het zelfs eng om door zo’n ding te rijden. Neen, geef mij maar zelf de sproeier.

BW

Wat was het laatste wat je at?

Gebakken aardappeltjes met een omelet. Lekker.

Waar was je laatst op dit tijdstip?

Wordt hiermee gisteren bedoeld? Euhm gisteren was ik druk aan het leren voor de twee testen die ik vandaag had. Lekker saai dus.

Heb je deze week nog kleding gekocht?

Neen. Al heb ik van mijn mama wel een nieuw bloesje en een paar slofjes gekregen.

Wanneer was het de laatste keer dat je hebt gerend?

Dat moet vorig weekend geweest zijn. Geen idee meer waarom maar  terwijl ik mijn vriend probeerde te slaan met een kussen (kussengevecht ofzo?)  liep ik enkele keer rond de tafel. Intensief gesport dus 🙂

large (1)

Wat is je favoriete dier?

Ik ben een echte hondenpersoon. Ik heb thuis een bejaarde mopshond rondlopen en ik zou mij geen leven zonder hond kunnen voorstellen. Als het niet over huisdieren gaat dan is een nijlpaard mijn favoriete dier. Ik hou ervan hoe lomp en schattig ze eruitzien.

Wat is het laatste sport programma wat je hebt bekeken?

Tijdens een etentje vrijdag stond de tv aan in het restaurant waar we aten. Daar heb ik enkele flarden van het voetbal van de rode duivels gezien. Verder kijk ik niet zoveel sport.

Wat is jouw droomvakantie?

Ergens waar er een prachtige natuur is. Vroeger had ik meteen Amerika geantwoord maar nu heb ik het meer voor landen met prachtige bergen of stranden. Mijn droomvakantie is er wel eentje waar ik kan uitrusten maar waar er ook iets te beleven valt.

Laatste optreden gezien?

Dat moet ’t hof van commerce en gers pardoel geweest zijn tijdens één of ander stadsfestival deze zomer.

Wat zijn je plannen vanavond?

Vanavond doe ik niet veel meer. Het vriendje komt even langs en waarschijnlijk kijken we gezellig wat tv. Daarna ga ik vroeg slapen want ik zit met een soort griepje/verkoudheid waar ik maar niet uit geraak. Veel slapen is het enige wat helpt.

large (2)

Wie is de laatste persoon waarmee jij op Myspace/Facebook heb gesproken/gestuurd?

Een vriendin van vroeger op school.

Ooit naar kapper geweest?

Ja tuurlijk, ik ga eigenlijk vaak naar de kapper nu ik erover denk. Al doe ik meestal niets anders dan het te laten knippen. In de jaren dat ik naar de kapper ga heb ik trouwens al heel wat dingen meegemaakt. Ooit had er een meisje mijn haar aan de ene kant korter geknipt dan de andere kant. Gelukkig ben ik nu wel tevreden met mijn kapster.

Was je een modelstudent?

Ik ga nog steeds naar school. Of ik een modelstudent ben? Wel, op gebied van gedrag wel. Ik ben te oud geworden om met mijn toekomst te spelen. Laten we dus zeggen dat ik momenteel een serieuze student ben. Op gebied van punten ben ik niet de beste student. Maar ik doe mijn best.

Wat weet jij over de toekomst?

De toekomst is iets wat heel onzeker is en die ik niet kan voorspellen. Maar ik hoop dat mijn toekomst rooskleurig is en dat ik eindelijk mijn diploma haal. En dat ik gewoon gelukkig ben in mijn leven, ook binnen 80 jaar.

300360_276722909024020_100000589381359_984994_465884453_n_large

Draag je op dit moment parfum?

Yes, Trésor in love van Lancome. Mijn favoriete geurtje.

Heb je op dit moment een kleurtje van de zon?

Het is ondertussen al oktober, het giet dat het regent en dus is mijn kleurtje van de zomer jammergenoeg al lang verdwenen.

Waar luister je op dit moment naar?

Ik ben momenteel gek op ‘Timber’ van Kesha en Pitbull. Normaal niet de muziek waar ik van hou maar ik vind het geheel echt iets leuk hebben. Ik vind zo’n zomerse muziekjes tijdens de herfst leuk.

Spaar je iets?

Op dit moment spaar ik nergens voor. Tijdens de zomer heb ik wel gespaard voor mijn spiegelreflex camera.

Laatste keer dat je werd aangehouden door een agent? Of aan de kant gezet?

Vorige juni, ik was samen met enkele meisjes in de K op een schooldag. Opeens kwamen er drie politieagenten naar ons toe met de vraag waarom we niet op school waren. We moesten ons paspoort tonen om te bewijzen dat we meerderjarig! waren. Gelukkig ben ik al in de 20 en moest ik al lang niet meer verplicht op de schoolbanken zitten. Wel grappig dat die agenten dachten dat ik een zestienjarig meisje was die spijbelde van school.

large (3)

Ooit frisdrank met een rietje gedronken?

Ja, vaak.

Wat staat er in je laatste sms?

Iets heel lief dat ik niet aan jullie neus ga hangen 🙂

Houd je van hete saus?

Ik hou wel van pikant eten, maar als het te pikant is krijg ik een soort van mini-allergische reactie in mijn keel. Dus hoe lekker ik het ook vind ik eet niet zo vaak hete saus.

Wat is je afkomst?

Ik ben een west-vlaming. Ik woon al mijn hele leven in Ieper.

Ben je rijk?

Euhm, neen.

Wat deed je vannacht om 12 uur?

Dan lag ik al lekker te ronken in mijn bed. Ik heb de laatste dagen echt mijn nachtrust nodig om normaal te kunnen functioneren.

Dit waren de vragen. Ik vond het alvast fijn om de vragen in te vullen. 

4 gedachtes over “#BAZENTAG = GRAPPIGE ACTIVITEITEN

  1. Hahaha, geweldig! Ik moet zo lachen om die titel he? xD Ik had hem zo genoemd, omdat er de raarste vragen in voor kwamen. :””’) Leuk dat je hem hebt overgenomen en bedankt voor het doorlinken! ❤ Supahlief! Oh slofjes.. dat klinkt nu echt goddelijk. Het is verdomd koud, nouja, ik moet nog even wennen aan de kou. :') Whuuut? Moest je gewoon laten zien dat je meerderjarig was? Dafuq.

Geef een reactie

