The balm lipstick – Mai Billsbepaid

1

Een cosmeticamerk waar ik al jaren op kwijl is ‘The Balm’. Hun speelse verpakkingen en prachtige oogschaduwpalettes deden me al vaak watertanden. Enkele keren heb ik mezelf net tegen kunnen houden om één van hun producten online te bestellen. De reden waarom ik nooit over ging tot kopen was de vrij hoge prijs van de producten. Toen ik onlangs in de Di kwam zag ik tot mijn grote vreugde dat ‘The Balm’ een eigen schap had. Mijn protest van te duur verliep toen ik de producten in het echt zag en dus liep ik de winkel uit met een lippenstift.

2

Mag ik eerst even een woordje klagen? De grootste reden waarom ik ‘The Balm’ zo leuk vind is de ontzettend mooie verpakking van de lippenstift. Een soort filmposter uit de jaren 50 in ‘Bond’ stijl. Je zou voor minder verliefd worden op een kartonnen doosje. Verder is de lippenstift vrij sober. Je snapt dan wel dat ik even een hysterisch moment kreeg toen ik zag dat mijn doosje helemaal ingepakt was met plakband. Gelukkig is mijn doosje behalve een scheur aan de zijkant en een vreselijk plakkerige plek aan de onderkant intact gebleven.

3

Oké nu we het klaaguurtje achter de rug hebben kan ik vertellen wat ik van de lippenstift vind. De huls is zilver en doet me heel erg denken aan de lippenstift van MAC. Ik heb ze trouwens even naast elkaar gelegd en ja hoor, het zijn net tweelingzusjes. Verder is deze lippenstift heel erg sober maar net daarom ziet hij er zo luxueus uit.

4

‘Mai Billsbepaid’ is een prachtige roze/nudekleur. Zo’n kleur dat bij elke outfit en gelegenheid past. Ook voor werk of school. De kleur heeft een crèmefinish en smeert dus zacht uit. Bij het aanbrengen heb ik ook het gevoel dat de lippenstift zachtjes tintelt op mijn lippen. Een fijn gevoel zonder opgeblazen lippen effect.

De lippenstift blijft een zestal uur zitten (als je niet eet of een drankje drinkt) en laat een soort van stain effect na wanneer hij vervaagt. Prima dus!

5

6

8

Zoals ik al zei is ‘Mai Billsbepaid’ een prachtige nude lippenstift. Hij geeft mijn lippen een soort van mijn lippen dan beter. Daarnaast is de formule van de lippenstift zo fijn. De kleur is goed gepigmenteerd, hij smeert zacht uit en blijft enkele uren zitten.

Op het youtube kanaal van The Balm (hoe leuk!) vond ik onderstaand filmpje. Een beetje cheesy om uit te leggen hoe je de lippenstift moet aanbrengen maar stiekem vind ik dit soort kleine extraatjes ongelofelijk leuk. 

The Balm mag enkele jaren geleden mijn hart al veroverd hebben door hun leuke verpakkingen, nu ben ik verkocht door de goede kwaliteit van hun producten. Deze lippenstift is zonder twijfel één van de beste die ik in mijn bezit heb. Ja het doet pijn om te zeggen maar hij stoot zelf mijn MAC lippenstiften van hun troon. Ik vrees dan ook dat ik binnenkort nog enkele van deze lippenstiften ga inslaan. Enig minpuntje is de prijs. Niet echt budget want voor een lippenstift betaal je 15,00 euro. Maar daar krijg je wel heel wat voor terug.

Wat vinden jullie?

5 gedachtes over “The balm lipstick – Mai Billsbepaid

  1. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

